Oferta de Treball: Gestor / a Oficina de Serveis
Institució catalana amb seu a Barcelona, referent en el sector de la construcció i en creixement exponencial en l'àmbit català, requereix incorporar un / a Gestor / a d'Oficina de Serveis.
Responsabilitats:
* S'encarregarà del servei d'atenció i vetllarà pel bon funcionament del centre d'atenció.
Requisits:
* Titulació universitària o similar, imprescindible.
* Domini del català i nivell alt d'ofimàtica.
* Experiència en atenció al públic i gestió administrativa.
* Valorable experiència en organització d'activitats i petits esdeveniments.
* Valorable experiència en tramitació amb les administracions.
* Valorable coneixements relacionats amb la construcció.
* Capacitat d'organització del treball i de comunicació.
* Orientació a resultats i atenció al client, amb gran capacitat de resposta en la resolució de problemes.
* Facilitat pel tractament de la informació i gestió de la documentació.
* Capacitat per redactar en català.
* Habilitats socials per treballar en equip (valorades).
Condicions:
* Incorporació immediata.
* Lloc de treball: Manresa.
* Inici: immediat.
#J-18808-Ljbffr