Empresa dedicada al **turisme** precisa incorporar **personal per **atenció al públic** per incorporar a l'equip de treball a** Blanes.****Condicions laborals**:- ** Contracte**: Eventual de 8 mesos de temporada (amb possiblitat de consolidar-se).- **Horari**: 37.5h / setmanals. 3 Torns rotatius matí, tarda i partit. S'ha de tenir disponiblitat els caps de setmana.- **Salari**: 1250.00 -1400.00**Tasques i responsabilitats**:- Atenció al públic- Venta d'entrades i atenció comercial a la botiga- Gestió de botiga: venta, estocs, reposició de productes, etc.- Assistència en la gestió de reserves, benvinguda a grups, etc..**Oferta vinculada al programa 30 PLUS, dirigida a persones aturades inscrites com a demandant d'ocupació a l'oficina de treball, majors de 45 anys i/o aturats majors de 30 anys de llarga durada, i residents a la comarca de la Selva.****Formació i experiència**:- Valorable formació relacionada en administració i/o turisme- Experiència en el sector turístic.**Altres requisits**:- Predisposició a aprendre el funcionament de les instal-lacions- Idiomes Català i Castellà- Valorable Anglès i Francès- Coneixement d'informàtica a nívell d'usuari (Ofimàtica bàsica, correu electrònic, Suite de Google, etc.)- Valorable certificat de discapacitat**Carnets professionals**:- Valorable Carnet B i vehícle propi (per aproximar-se a la localització)**Competències valorables**:- Treball en equip i bona predisposició- Responsabilitat- Habilitat en la relació amb el client- Atenció al detall- Empatia