Redactar i revisar el text de resolucions i normatives relacionades amb els àmbits competencials de la Secretaria General, especialment la gestió dels òrgans col·legiats generals, processos electorals, nomenament i cessament de càrrecs acadèmics i de membres de comissions, gestió dels representants de la UPF a d'altres entitats, la transparència de la gestió administrativa i la integritat, l'administració electrònica i la gestió documental.
Tramitar les sol·licituds d'accés a la informació pública del Portal de Transparència i participar en el seguiment de les obligacions de publicitat activa.
Col·laborar en el procés de redacció dels nous Estatuts de la universitat i de la normativa a desenvolupar o adaptar a continuació.
Participar en altres processos tècnics que es duen a terme des de la Secretaria General, com ara assessorar unitats acadèmiques, gestionar els òrgans de govern col·legiats i unipersonals, gestionar la representació de la Universitat a d'altres entitats, revisar documentació jurídica, gestionar publicacions oficials electròniques, etc.
Documentar els processos tècnics assignats, avaluar-los i proposar millores així com resoldre les incidències que es generin en el marc d'aquests processos.
Altres funcions que li siguin assignades en l'àmbit de les seves competències tècniques. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)