PER QUÈ TREBALLAR A COMEXI?
A COMEXI som una empresa familiar dedicada a la fabricació de maquinària per a la indústria de l'envàs flexible. Fundada al 1954, amb presència mundial i un equip de més de 450 empleats/des.
La nostra missió és liderar la conversió de la indústria de l'embalatge i aplicar millores tecnològiques a les nostres màquines per a minimitzar l'impacte mediambiental dels productes. La nostra filosofia de treball aposta per l'autonomia, la responsabilitat i la flexibilitat horària.
QUINA SERÀ LA TEVA MISSIÓ?
La missió principal d'un manager de Logística és garantir l’excel·lència assolint un flux eficient, rendible i oportú de béns i informació al llarg de tota la cadena de subministrament (import/export), des del punt d'origen fins al punt de consum, amb l'objectiu de satisfer les necessitats del client i els objectius de l'empresa.
QUINS SERAN ELS TEUS REPTES?
* Dissenyar i implementar estratègies logístiques globals per millorar l'eficiència, reduir costos i mantenir un servei excel·lent al client. Analitzar i optimitzar el transport, emmagatzematge i flux intern de materials, col·laborant amb altres departaments.
* Supervisar i optimitzar els nivells d'inventari, implementant sistemes de control i realitzant auditories periòdiques, tant a nivell local com global.
* Gestionar i optimitzar les xarxes de transport a nivell global, negociant contractes i tarifes, monitoritzant enviaments i assegurant el compliment de les regulacions duaneres i de seguretat. Analitzar i proposar Incoterms i solucions per a la reducció de costos aranzelaris.
* Supervisar les operacions de magatzem, optimitzant l'espai i el flux intern de materials. Implementar processos digitalitzats i basats en Lean per a la màxima eficiència i control de qualitat.
* Liderar, orientar i desenvolupar l'equip de logística, establint objectius de rendiment i fomentant la millora contínua.
* Preparar i fer seguiment de pressupostos, desenvolupar KPI's, generar informes de rendiment i analitzar dades per a la presa de decisions.
* Assegurar el compliment de totes les regulacions locals i internacionals, identificar i mitigar riscos potencials, i implementar plans de contingència.
QUÈ ET FARÀ TRIOMFAR EN AQUESTA POSICIÓ?
* Estudis en Logística, Comerç Exterior, Supply Chain, Administració d'Empreses o similar.
* Experiència prèvia d'un mínim de 5 anys en logística, gestió de transport, magatzems i flux de material. 2-3 anys d'experiència com a manager.
* Idiomes: Anglès C1. Valorable francès.
* Competències: Orientació a resultats, treball en equip, comunicació. Visió global, adaptació al canvi, gestió eficient dels recursos.
QUÈ T'APORTAREM?
* Posició estable amb horari flexible d'entrada i sortida, amb teletreball implantat per política d'empresa.
* 22 dies de vacances per conveni + dies addicionals!
* Un gran espai de treball amb oficines noves i menjador a preu subvencionat.
* Pàrquing d'empresa gratuït i ampli catàleg de descomptes.
* Possibilitat de contractar sessions de fisioteràpia subvencionades.
* Paquet de retribució flexible amb possibilitat de contractar tiquet de llar d'infants, assegurança mèdica i tiquet restaurant.
* Uneix-te a un entorn actiu i professional, on el bon ambient i el treball en equip són essencials.
#J-18808-Ljbffr