Descripción:
En aquest lloc de treball es demanen les següents responsabilitats:
* Realització de venda presencial dels productes i serveis
* Realització de trucades telefòniques per finalitzar pressupostos
* Realitzar el procés de contractació de forma presencial, telèfon o correu electrònic i enviar documentació contractual, si procedeix.
* Atenció a l'usuari per resoldre qualsevol dubte que tinguin amb la contractació dels serveis (presencial, correu electrònic o telèfon)
* Resolució d'incidències i gestions bàsiques com ara canvi de routers, baixa i canvis de titulars, incidències amb els mòvils, etc
* Responsabilitat de l'estoc de la botiga, del control de la caixa i de l'imatge de la botiga
* Assegurar-se de l'execució de les campanyes de promoció
* Actuar com a interlocutor de l'usuari per canalitzar les seves sol·licituds i necessitats.
Qualificacions acadèmiques i tècniques:
* Grau superior en estudis informàtics, xarxes o en telecomunicacions.
* Graus universitaris similars.
Requisits tècnics:
* Coneixements en eines tecnològiques bàsiques
* Coneixements en habilitats ofimàtiques (Excel i Drive)
* Coneixements en habilitats comunicatives i habilitats socials
* Fluïdesa en l'idioma català i castellà (parlat i escrit)
Experiència:
* Experiència general requerida de 2 anys, i experiència en el lloc de treball requerida mínima d'un any.
Competències personals:
* Ser una persona amb bones habilitats comunicatives, amb capacitat d'ordre de prioritats, d'aprenentatge, treball en equip, capacitat de relació personal, resolució de problemes i millora contínua.
* Busquem a una persona implicada, àgil, perseverant i amb pulcritud. Es valorarà positivament també que sigui organitzada i planificada.
* Capacitat per treballar sota pressió i negociació.
#J-18808-Ljbffr