About Four Seasons:
Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights, and to treat each other as we wish to be treated in return. Our team members around the world create amazing experiences for our guests, residents, and partners through a commitment to luxury with genuine heart. We know that the best way to enable our people to deliver these exceptional guest experiences is through a world-class employee experience and company culture.
At Four Seasons, we believe in recognizing a familiar face, welcoming a new one, and treating everyone we meet the way we would want to be treated ourselves. Whether you work with us, stay with us, live with us, or discover with us, our purpose is to create impressions that will stay with you for a lifetime. It comes from our belief that life is richer when we truly connect to the people and the world around us.
About the location:
A historic landmark with modern energy. History comes to life with modern energy at Four Seasons Hotel Madrid. Located in the very heart of the capital, within walking distance of key attractions, seven historic buildings have been transformed into one dynamic destination. Enjoy rooftop dining by Spanish celebrity chef Dani García, Asian-Mediterranean cuisine at our award-winning modern cocktail bar and restaurant Isa, and a four-level Wellness Centre with a sun-splashed pool terrace. Four Seasons brings a new level of luxury and service to locals and guests alike.
Sobre la posición:
Four Seasons Hotel Madrid está buscando a un/a empleado/a de Mantenimiento para unirse a nuestro equipo. El/la empleado/a de Mantenimiento es responsable de gestionar llamadas internas y ayudar en el mantenimiento de que todas las instalaciones del hotel estén en óptimas condiciones operativas, realizando mantenimiento preventivo y reparaciones en la sala de máquinas, incluyendo calefacción, electricidad, aire acondicionado, fontanería y refrigeración. Además, aprenderá a manejar varios sistemas informáticos técnicos y a interactuar con huéspedes.
* Tener habilidades en carpintería, electricidad, fontanería, pintura y pladur como parte del trabajo diario.
* Trabajar en equipo de manera coordinada y profesional junto con compañeros y supervisores.
* Atender llamadas de huéspedes relacionadas con mantenimiento de habitaciones y áreas públicas.
* Actuar en emergencias como incendios o fallos eléctricos.
Responsabilidades adicionales:
* Limpiar todas las áreas de trabajo de mantenimiento, eliminar manchas de grasa, reparar fugas y mantener organizado el departamento.
Requisitos para el/la candidato/a ideal:
El/la candidato/a ideal debe tener excelentes habilidades de comunicación y resolución de problemas. Es indispensable trabajar de manera independiente y eficiente. Se requiere un mínimo de cinco años de experiencia técnica o un certificado de Formación Profesional Superior en un área técnica. Hablar inglés es recomendable, pero no obligatorio. Es necesario tener disponibilidad para trabajar en horarios flexibles, incluyendo festivos y fines de semana. Además, se deben tener todos los documentos en regla para trabajar en España y fluidez en español.
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