Descripción:
Incorporant-se com a Tècnic/a Techsupport a l’àrea de Serveis assumirà com a funcions i responsabilitats principals:
• Atendre consultes telefòniques i resoldre incidències tècniques de clients, filials i distribuïdors.
• Donar suport a Filials i altres departaments en consultes tècniques.
• Fer informes de les reparacions i manteniments indicant problemes sorgits i observacions per tal de millorar el producte.
• Preparar i realitzar formacions a l’equip tècnics.
• Crear i mantenir relacions amb Filials i distribuïdors.
• Oferir suport al servei de recanvis en la localització de material i resolució d’incidències i dubtes.
• Participar en projectes transversals de la pròpia àrea i de l’organització.
Es valorarà experiència tècnica i coneixença de la maquinària Girbau.
Coneixements informàtics de Microsoft Office, SAP, Salesforce.
Anglès nivell mig-alt, valorant altres idiomes.
Professional amb formació tècnica reglada CFGM – CFGS en Mecatrònica o equivalent.
Es valorarà experiència tècnica i coneixença de la maquinària Girbau.
Coneixements informàtics de Microsoft Office, SAP, Salesforce.
Anglès nivell mig-alt, valorant altres idiomes.
Persona resolutiva, proactiva amb habilitat de tracte personal. Metodologia de gestió i clara orientació a resultats i client.
#J-18808-Ljbffr