Administració de RRHH, gestió PRL i CAE
Qui som?
Som una empresa constructora especialitzada en la
construcció, gestió i manteniment d'infraestructures hidràuliques
, centrant-nos en l'abastiment i distribució d'aigua potable, sanejament, potabilització i regadius. Implantada a Lleida des de 1983, hem ampliat la nostra àrea d'actuació a tota la geografia nacional, amb especial enfocament a Catalunya i Aragó.
Sobre la posició:
Busquem una
persona polivalent, organitzada i proactiva per assumir un rol clau de suport a la Prevenció de Riscos Laborals (PRL), la Coordinació d'Activitats Empresarials (CAE) i les tasques administratives de gestió de personal
. Formaràs part d'un equip compromès amb la seguretat, la qualitat i el benestar de les persones, gestionant processos documentals i administratius de manera eficient i ordenada.
Què faràs en el teu dia a dia?
* Gestionar la
relació documental amb clients
per a la Coordinació d'Activitats Empresarials (CAE).
* Donar suport al
Servei de Prevenció Aliè
en la gestió documental i organitzar la informació per a
auditories ISO
.
* Gestionar la
formació obligatòria
i les
revisions mèdiques
del personal.
* Donar suport en la gestió del
control horari
, les
dietes
i els
desplaçaments
del personal.
* Coordinar i mantenir actualitzada tota la
documentació de personal
.
Requisits imprescindibles:
* Estudis de CFGS o Grau Universitari
.
* Opcional Màster en PRL
.
* Experiència mínima d'1 any
en tasques similars.
Què oferim?
* Incorporació a una empresa sòlida i en creixement.
* Contracte indefinit i condicions segons vàlua.
* Jornada completa o parcial segons disponibilitat.
* Formació contínua a càrrec de l'empresa.
* Empresa compromesa amb la igualtat d'oportunitats.