Personal coordinació d'Oficina d'informació turística (PARCIAL- EL Prat de Ll.)
Localització
Prat de Llobregat
Ocupació
4411 - Empleats d'informació a l'usuari : Informadors d'oficines de turisme
Tasques específiques
L'oficina d'informació turística cerca un/a coordinador/a d'oficina per a les següents funcions:
* Atenció al públic del servei
* Gestió de l'agenda i acompanyament a les visites de CASA GOMIS
* Contacte amb la resta d'operadors turístics
* Assistència i representació en determinats actes
* Funcionament general de l'oficina
* Informació als visitants dels llocs d'interès del territori
* Gestió del servei web i xarxes socials
* Elaboració d'informes i documents
SALARI BRUT ANUAL: Segons conveni
Capacitats requerides
* Coneixements en comunicació i xarxes socials
* Formació relacionada amb turisme (Grau o CFGS)
* Nivell B2 d'anglès acreditat
* Disponibilitat de vehicle
* Habilitats en atenció al públic, gestió de reserves, venda de productes turístics, treball en equip, organització i adaptabilitat
* No es requereix experiència prèvia
* Interès per la natura i el patrimoni
Nivell acadèmic
Grau - Ciències socials i jurídiques - Turisme
Competències informàtiques
Usuari mig de programari d'ofimàtica
Idiomes
Nivell B2 d'anglès (Nivell Independent)
Titulació requerida
Grau en Ciències socials i jurídiques o similar, amb especialització en turisme
Experiència
Al menys 6 mesos en ocupació similar
Informació d'interès
Data d’incorporació: 02/06/2025
Horari
De 11 a 14 hores, de dilluns a dissabte
Altres
Atenció al públic: Sí
Esforç físic: No
Inscripció oberta
Per apuntar-se, cal introduir el número del document d'identitat (DNI, NIE o Passaport) i la contrasenya.
#J-18808-Ljbffr