Empresa multinacional del sector de la fabricació d´equipos per al tractament de residus i reciclatge necessita incorporar un/a ADMINISTRATIU/A per a l´àrea de recanvis. REQUISITS DE LES CANDIDATURES: 1.- Tenir reconeguda la condició legal de persona amb discapacitat i que aquesta sigui compatible amb el desenvolupament de les tasques pròpies d´un/a administratiu/iva. 2.- Estar inscrit/a com a demandant de feina a les Oficines de Treball del Servei d´Ocupació de Catalunya (SOC) amb la condició de persona amb discapacitat. 3.- Aportar uns dos anys d'experiència prèvia en un lloc de treball i funcions similars, que sigui: 4.- Tenir aquestes actituds en l´entorn laboral: Resolutiva, - Organitzada i - Amb bon tracte cap al clientela. 5. Valorable que tingui coneixements del programa ORACLE o SAP. CONDICIONS LABORALS: Municipi de situació del lloc de treball: CELRÀ (GIRONA). Tipus de contracte: laboral indefinit a jornada completa. Horari: de dilluns a divendres de 8 a 13 i de 14 a 17 hores. Sou: 1642,86 €
- Seguiment d'ofertes en curs. - Seguiment de paga i senyal. - Seguiment de comandes. - Estat dordres de manteniment. - Estat dordres de compra. - Estat dordres de fabricació. – Coordinació i seguiment de material a preparar i expedir. - Coordinació i seguiment d'enviaments. - Devolucions - Gestió documental (generar i/o arxivar)
- Experiència 24 mesos. Personal administratiu
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1643