Desde l'oficina de Crit Sabadell estem seleccionant:
En dependència directa del Director i President de la companyia, les seves funcions principals seran:
1. Gestió de les agendes del President i de la Direcció.
2. Gestió de les reunions de Direcció: convocatòria, preparació de documentació, qüestions operatives, etc.
3. Centraleta i correu electrònic de la companyia.
4. Filtratge de trucades, mailing, correspondència i recepció de visites.
5. Organització de viatges (reserves d'hotels, transport, restaurants, etc.) per a l'organització.
6. Relacions amb advocats, notaris, i altres organismes en nom de la Direcció General.
7. Gestió i custòdia d'arxius, escriptures, documentació oficial.
8. Gestió de determinats proveïdors de materials i serveis generals per a l'organització.
9. Suport als departaments d'Administració i Màrqueting.
Horari: De dilluns a dijous de 8:30 a 13:00 i de 15:00 a 18:30, i divendres de 8:00 a 15:00.
#J-18808-Ljbffr