Ets un/a
advocat/ada
amb experiència en
formalització d'operacions i assessorament jurídic
en el sector financer?
A Auren Selecció & Executive Search estem buscant un/a
Advocat/ada de Formalitzacions
per incorporar-se a una empresa líder en serveis financers amb seu a Barcelona, referent en solucions innovadores per al desenvolupament empresarial.
Busquem una persona amb sòlids coneixements en
dret civil i mercantil, especialment en la redacció i revisió de contractes, formalització d'operacions de crèdit, coordinació amb notaries i registres, i gestió documental.
Si tens experiència en aquest àmbit, capacitat d'anàlisi, atenció al detall i ganes de formar part d'un equip jurídic altament qualificat, aquesta pot ser la teva oportunitat per créixer en un entorn dinàmic, exigent i orientat a l'excel·lència jurídica.
Funcions:
Formalitzar les noves operacions d'inversions creditícies i inversions en capital, les modificacions i refinançaments, les activitats de préstecs participatius i qualsevol altre tipus d'operacions i dur a terme les tasques relatives a la gestió posterior a les signatures:
Rebre, controlar i administrar còpies simples, originals, inscripcions i càrregues derivades de la formalització de les diferents operacions.Mantenir una adequada coordinació amb notaris, clients, apoderats i altres intervinents en la formalització de les diferents operacions.Adaptar els contractes homologats des de la Unitat d'Assessoria Jurídica, a les diferents operacions.Preparar nous models de contracte i les seves estandarditzacions derivades de la creació de nous productes des de Productes i Polítiques de Risc, sota l'aprovació de la Unitat d'Assessoria Jurídica.Prestar assessorament jurídic a les diferents unitats en relació amb consultes sobre les operacions que es plantegin així com en projectes transversals que es duguin a terme a l'entitat.Prestar assessorament jurídic a les diferents unitats en qüestions de dret mercantil i societari i normativa financera aplicable.Seguiment de novetats legislatives i jurisprudencials amb impacte en l'activitat de l'entitatPrestar suport en processos de digitalització, automatització de processos i millora en l'elaboració de la documentació jurídica.Requisits:
Grau o Llicenciatura en Dret.Es valorarà Màster o postgrau en Dret Bancari.Es valorarà experiència en despatx d'advocats, notaries o entitats financeres, o en altres sectors.Es valorarà l'experiència i coneixement de productes de i estructuració de finançament, redacció de contractes de crèdit, i amplis coneixements del sector bancari.Experiència mínima de 4 anys en posicions similars.Bon nivell d'anglès.Eines informàtiques a nivell d'usuariNivell C de Català.Oferim:
Estabilitat laboral a través d'un contracte indefinit a jornada completa.Conciliació familiar i personal amb un model híbrid de teletreball.Un lloc dins d'una empresa líder en el sector financer.Un ambient de treball dinàmic i professional.Oficines al centre de Barcelona.Un pla de carrera atractiu.Possibilitat de desenvolupament professional.
Si compleixes amb aquests requisits i complim amb les teves expectatives, ens encantaria conèixer-te,
¡inscriu-te!
Auren aposta per la diversitat i la inclusió, i per això, animem a presentar la seva candidatura a totes les persones que compleixin amb els requisits del lloc, independentment del seu gènere, origen, religió o qualsevol altra característica personal.
#J-18808-Ljbffr