Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Adjunt/a a Direcció i Operacions- 40/45.000€ bruts anualsDescripció de l'oferta Adjunt/a a Direcció i Operacions- 40/45.000€ bruts anuals a Girona (Girona)
Estem seleccionant un/a Adjunt/a a Gerència per incorporar-se a un grup empresarial format per 5 societats i amb una plantilla aproximada de 70 treballadors/es.
Busquem una persona amb perfil polivalent, capaç de donar suport directe a la direcció en la coordinació operativa i estratègica del grup. Cal que tingui coneixements de gestió econòmica, però sobretot una visió orientada a la gestió de projectes, amb capacitat d’implicació activa en el dia a dia de l’empresa, més enllà de tasques estrictament de despatx.
Funcions i requisits de la vacant
Rstem seleccionant un/a Adjunt/a a Gerència per incorporar-se a un grup empresarial format per 5 societats i amb una plantilla de 70 treballadors/es.
Busquem una persona amb perfil polivalent i visió estratègica, que doni suport directe a la direcció general i assumeixi funcions de gestió de projectes, direcció d’operacions i coordinació transversal. Es requereixen coneixements de gestió econòmica, però no es tracta d’un lloc de despatx, sinó d’una posició activa, amb molta interacció amb equips interns, proveïdors, col·laboradors i institucions.
Funcions principals:
-Suport transversal a la direcció general i col·laboració en iniciatives de millora interna i creixement, presa de decisions i desenvolupament de nous projectes.
-Coordinació de l’operativa diària de les diferents societats del grup, assegurant el bon funcionament dels processos interns.
-Control de processos i optimització de recursos, buscant eficiència operativa i millora contínua.
-Seguiment i coordinació de projectes, en contacte amb enginyers/es, arquitectes/des i altres professionals externs.
-Gestió de relacions institucionals amb ajuntaments i entitats.
-Gestió de persones: control d’horaris, vacances, contractacions i sortides, suport en matèria de RRHH.
-Supervisió del compliment normatiu, especialment en àmbits com la protecció de dades (LOPDGDD).
-Cerca i coordinació de col·laboradors externs i proveïdors
-Seguiment de cobraments, pressupostos i despeses, en coordinació amb l’àrea econòmica i administrativa.
-Identificació de necessitats internes, proposta de solucions i implementació de millores amb impacte global.
Condicions que ofereix l’empresa
40h setmanals de dilluns a divendres de 9h a 18h
Perspectiva de la feina
Totalment estable
€ 40-45.000€ bruts anuals en funció de l'experiència aportada
Altres dades a destacar
Incorporació estable a un grup empresarial consolidat i en creixement.
Condicions econòmiques a acordar segons experiència i vàlua del/la candidat/a.
-Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
-Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
-Grau amb titulació Dret
-Llicenciat amb titulació Dret
-Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials
-Grau amb titulació Economia
Experiència prèvia en llocs de responsabilitat amb gestió operativa i econòmica
Nivell d'experiència
Altres requeriments
Formació superior en Administració i Direcció d’Empreses, Dret+ADE+ Econòmiques o similar.
Coneixements en gestió econòmica i pressupostària.
Capacitat per liderar, coordinar i fer seguiment de projectes diversos.
Visió estratègica i orientació a resultats.
Habilitats comunicatives i capacitat de negociació.
Perfil actiu, resolutiu i amb capacitat d’adaptació.
Recursos humans: selecció de personal – headhunting
Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.
L'equip de consultors experts en selecció de personal d'Organigrama disposem d'una àmplia i sòlida experiència en serveis de recursos humans per a empreses de primer nivell de tot tipus de sectors. Ens avalen els trenta anys d'experiència, durant el quals hem avaluat més de 100.000 candidats per a més de 10.000 processos de selecció.
Organigrama SL: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció de...
Comarca Gironès
assessorament i gestió fiscal,comptable, laboral,jurídic i assegurances.
Comarca Alt Empordà
Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Comarca Barcelonès
Consultoria especialitzada en l'anàlisi de dinàmiques polítiques i socials. Oferim assessorament a institucions, realitzem estudis d'opinió i anali...
Comarca Barcelonès
Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Comarca Vallès Oriental
Consultoria RR.HH. al servei de les empresesper tal d'acompanyar equips, persones i empreses en l'assoliment dels seus objectius i èxits.
Província Tarragona
Empresa de recursos humans especialitzada en Selecció, Formació i Treball Temporal .
Comarca Garrotxa
Creada a Espanya l'any 2010, AURA és una empresa jove, flexible, l'èxit de la qual ha estat construït a partir de la relació de confiança i transpa...
Comarca La Selva
SportGest Associació Esportiva és una organització que te per objectius el foment, el desenvolupament i la pràctica continuada de l’activitat físic...
Comarca Gironès
1. Construcció de xarxa de distribució d'aigua potable i el seu manteniment per als tres municipis de Girona, Salt i Sarrià de Ter.2. Subminis...
Comarca Gironès
Creada a Espanya l'any 2010, AURA és una empresa jove, flexible, l'èxit de la qual ha estat construït a partir de la relació de confiança i transpa...
Comarca Garrotxa
Organigrama SL: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L’equip de consultors experts en selecció de...
Comarca Alt Empordà
#J-18808-Ljbffr