En representació d'un dels nostres estimats clients, estem buscant una administrativa amb un perfil dinàmic i versàtil per unir-se al seu equip en expansió. La persona seleccionada serà responsable de gestionar una àmplia gamma de tasques administratives i de suport al client, mantenint un alt nivell de professionalitat i eficiència. Responsabilitats: Gestionar la cartera de clients, inclòs el cobrament i els reintegraments. Suport en tasques comptables i administratives generals. Gestió de documents relacionats amb hisenda, seguretat social, trànsit, estrangeria i tribunals. Navegació i gestió de tràmits a través de les pàgines web de l'administració estatal, autonòmica i local. Suport en la gestió d'equips i la implementació de noves eines i processos. Requisits: Anglès fluid, capacitat de conversa. Mínim 2 anys d'experiència de cara al públic. Excel·lent domini d'Excel i nocions de IA. Desitjable experiència en despatx jurídic o assessoria. Coneixements en l'ús de A3. Habilitats en Canva, marketing digital, gestió d'events i sol·licitud d'ajudes públiques seran valorades. Uno de nuestros objetivos como organización es asegurar un proceso de selección alineado con criterios de diversidad, equidad e inclusión por ello buscamos crear un panel de empleados diverso, equitativo e inclusivo, donde cada individuo sea valorado por su talento y potencial, sin importar su origen étnico, género, orientación sexual, religión o diversidad funcional. Nos comprometemos a minimizar cualquier sesgo o barrera que pueda existir en el proceso de selección, para asegurar que todos los candidatos sean evaluados de manera justa y objetiva donde solo sea evaluado su capacidad para realizar la función, su potencial y su valores.