Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Gestió de projectes i processos - direcció de persones i valors. ref. 193-2025 quedan 3 días

Barcelona
Orden Hospitalaria de San Juan de Dios
Publicada el 12 septiembre
Descripción

Descripció de l'ofertaL/'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona és un dels centres europeus més importants en les especialitats de Pediatria, Ginecologia i Obstetrícia. El centre es caracteritza per l/'alta especialització i tecnologia, per ser una referència en assistència, docència i recerca. El nostre model assistencial compagina la ciència, els avanços tècnics i la humanització, des del respecte a la dignitat de la persona.Et responsabilitzaràs de la gestió i execució de projectes dins la Direcció de Persones i Valors (DPV), orientats a la millora dels processos interns, l’eficiència organitzativa i l’experiència de la persona treballadora.Participaràs en iniciatives d’innovació, digitalització, i gestió basada en dades.Reportaràs a la Direcció de la DPV, treballant de manera transversal amb diferents equips i àrees funcionals, assumint tasques de coordinació, seguiment i suport tècnic als projectes en curs.- Liderar nous projectes, i donar recolzament als projectes en curs, assegurant la realització de les tasques assignades i la qualitat dels entregables.- Estudiar processos, buscant fórmules per a millorar l’eficàcia i eficiència (simplificació, automatització, etc.).- Gestionar els processos assignats.- Coordinar l’elaboració dels procediments corresponents, verificar la seva correcta aplicació, i actualitzar-los periòdicament.- Coordinar la realització i evolució del quadre de comandament de la DPV i del People Còrtex.- Impulsar la incorporació de noves tecnologies en la DPV.- Elaborar presentacions per la Direcció de la DPV.- Representar la Direcció de la DPV en determinades comissions i reunions de projectes.- Elaborar actes de les reunions i fer el seguiment de les accions acordades.- Suport a la Direcció de la DPV proporcionant dades per a la presa de decisions i facilitant tasques organitzatives:
organització de reunions i altres que pugui delegar la Direcció.- Horari de dilluns a dijous de 8:
00h a 16:
26h (amb una hora per dinar), divendres de 07:
30h a 15:
00h.- Formació universitària en Enginyeria, Administració i Direcció d’Empreses (ADE), Psicologia o titulacions afins.- Experiència demostrable en gestió de projectes, especialment en l’àmbit de la gestió de persones.- Coneixements i experiència en la millora de processos, amb enfocament en la simplificació, l’eficiència i l’aplicació de noves tecnologies i eines digitals.- Domini avançat de l’entorn Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word) i familiaritat amb eines d’intel·ligència artificial aplicades a l’àmbit professional.- Formació en metodologies de gestió de projectes (PMI, Agile, Lean...) i capacitat d’anàlisi de dades.- Màster en Recursos Humans/Organitzacions.- Nivell alt de català i d’anglès.Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.T/'animem a centrar la teva candidatura en la teva experiència i competències. No és necessari incloure fotografia, gènere o edat.Ubicació:
Esplugues de Llobregat (Espanya)#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Gestió De Projectes I Processos - Direcció De Persones I Valors. Ref. 193-2025 Quedan 3 Días

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar