Descripció de l'oferta
Aquesta oferta es tramita a través d'un Market Place del Talent que gestiona BARCELONA ACTIVA per la FUNDACIÓ MULLOR, el proper dia 14 de Maig de 10h a 13h, per cobrir diverses vacants del perfil: Conserge-netejador/a .
Només ens posarem en contacte amb les persones que millor compleixin amb el perfil sol.licitat (places limitades).
Funcions i Tasques:
- Atenció a residents de l'immoble i a visites.
- Garantir l'obertura i tancament de l'edifici, portes i dependències comunes.
- Controlar i custodiar les claus de l'edifici.
- Controlar l'estat de manteniment i funcionament de l'edifici on presta servei.
- Garantir el control d'accés de persones a l'edifici.
- Garantir l'encesa i apagada de llums i altres instal·lacions que no disposin de mecanismes automàtics que les regulin.
- Facilitar al president/administrador o, en defecte d'això, a la propietat la informació transcendent del personal de l'edifici i tota aquella informació de caràcter urgent i inajornable.
- Realitzar la neteja de manteniment de les zones comunes de la finca.
- Recepcionar, custodiar i garantir la distribució de la correspondència, missatgeria i paqueteria que li siguin lliurats amb autorització.
- Retirada d'escombraries.
- Coordinar el treball del personal d'altres empreses externes que donen servei a la comunitat a nivell de manteniment, reparacions, etc.
1. Tipus de relació professional: Contracte
2. Tipologia de contracte: Temporal
3. Durada de contracte: 3 mesos amb possibilitat de pròrroga
4. Núm. Hores setmanals: 40
5. Horari: Variable per inicialment de Dill. a Div. de 9-13h i de 16-20h. Possibilitat de cobrir els dissabtes.
6. Retribució brut anual: 16.700€ brut anual aprox.
Requisits
7. Categoria professional: Peó especialista
8. Temps d'experiència: mínim 1 any en tasques similars.
9. Coneixements informàtics: Valorable coneixements bàsics d'ofimàtica.
10. Altres requeriments específics: Valorables candidatures amb certificat de discapacitat.
11. Competències personals més desenvolupades: Autocontrol, Empatia, Orientació al Client, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat