Dins del nostre pla d'expansió nacional i internacional, seleccionem un/a Consultor/a de selecció de personal per a incorporació en l'equip de l'oficina del Maresme/Vallès Oriental, en modalitat de treball híbrida (75% de teletreball i 25% presencial a l'oficina situada a Les Franqueses del Vallès).
Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. Estem especialitzats en headhunting i selecció de personal per a les àrees: comercial, producció, IT, finances i internacional, servei que prestem a través de la nostra àmplia xarxa de 42 oficines de proximitat. Requerim incorporar una persona responsable, proactiva, amb visió d'empresa i do de gents.
Si creus que encaixes en el perfil inscriu-te a l'oferta, no ho dubtis
En dependència directa de Direcció, el/la candidat/a seleccionat/da durà a terme les següents tasques:
* Gestió íntegra dels processos de selecció assignats, de selecció directa i contractació estable per a empreses clients.
* Publicació i difusió de noves oportunitats laborals.
* Cerca (base de dades de candidats Etalentum, publicació en portals de feina i cerca activa), criba, entrevista i selecció de possibles candidats/es.
* Elaboració i presentació d'informes dels candidats/es.
* Assessorament a l'empresa client.
* Orientació al candidat/a en tot el procés de selecció.
* Seguiment dels processos de selecció fins al tancament d'aquests.
* Seguiment periòdic dels candidats contractats per l'empresa client.
S'ofereix:
* Desenvolupament professional en companyia líder del sector en l'àmbit nacional.
* Formar part d'una empresa i d'un equip jove, dinàmic i en continu creixement i desenvolupament.
* Formació contínua a càrrec de l'empresa.
* Participar en projectes d'innovació contínua de producte i servei.
* Modalitat de treball híbrida (de dilluns a divendres, amb 1 dia presencial i 4 dies de teletreball).
* Horari flexible i jornada laboral de 37,5h/setmana.
* Conciliació personal - professional.
* Salari a convenir segons experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
* Incorporació immediata.
* Persona responsable, metòdica, organitzada, proactiva, i amb ganes de desenvolupar-se en el sector de la selecció de personal i dels RRHH.
* Do de gents, vocació de servei i orientació al client/candidat i a objectius.
* Bon nivell de redacció i comunicació en català i castellà.
* Experiència mínima d'1-2 anys en tasques similars a les descrites.
* Formació universitària en psicologia, relacions laborals o similar.
Requisits valorables
* Es valorarà positivament residència a la comarca del Vallès Oriental o del Maresme.
* Es valorarà positivament coneixement del teixit empresarial de les comarques.
* Es valorarà positivament nivell mínim d'anglès (B2).