Funcions en relació amb les persones ateses i amb els seus familiars.
Vetllar per la bona salut de les persones usuàries.
Dur a terme els tractaments que tenen prescrits.
Informar de qualsevol incidència sanitària.
Participar activament en els abordatges conductuals de les persones usuàries.
Vetllar per la correcta higiene i hàbits personals de les persones usuaris.
Participar activament en el sistema d'informació assistencial: consultar i nodrir d'informació periòdicament el curs clínic, estar informat, conèixer i revisar les fitxes sanitàries i anamnesis dels usuaris.
Complimentar els registres d'informació necessaris.
Atendre les necessitats o requeriments de les famílies en coordinació amb els responsables de la Llar.
Tractar de manera respectuosa a les persones usuàries i a la resta de professionals.
Laborar en el manteniment general de les instal·lacions i tasques domèstiques.
Coordinar-se adequadament amb els altres torns.
Respectar la normativa en matèria de dades personals.
Laborar activament amb la política de qualitat de la institució.
Funcions en relació amb l'equip interdisciplinari.
Participar en l'elaboració, seguiment i avaluació del pla d'atenció de cada persona i aportar les valoracions pròpies del seu àmbit.
Participar en l'elaboració i revisió periòdica dels protocols que pertoquin a l'àrea.
Competències en relació amb l'organització del centre.
Participar de forma activa en les reunions periòdiques.
Treballar en equip, col·laborar i coordinar-se amb la resta de professionals.
Comunicar les incidències que afectin a les persones usuàries.
Aplicar els coneixements i formacions teòriques a la pràctica.
Capacitats en relació amb l'atenció a les persones usuàries del centre.
* Tenir paciència.
* Tenir capacitat d'escolta activa.
* Tenir capacitat per comprendre al/ a la resident.
* Disposar de maduresa personal.
* Saber mantenir la distància professional adequada.
* Ser positiu/iva.
* Ser creatiu/iva i saber gestionar els recursos disponibles.
* Saber donar respostes immediates.
* Intervenir en situacions imprevistes o noves.
* Tenir capacitat d'innovar.
* Ser receptiu/va a les potencialitats de les persones residents.
* Tenir capacitat de negociació, contenció i mediació.
* Ser coherent amb la tasca professional i amb el projecte del centre.
* Observar, analitzar les noves situacions i adaptar-shi.
Capacitats en relació amb el personal del centre.
* Participar en el treball en equip del centre, en les diferents vessants d'intervenció.
* Participar en l'anàlisi continuat de la seva activitat específica, mitjançant la recerca per millorar la qualitat d'atenció a les persones usuàries.
#J-18808-Ljbffr