Busquem una persona polivalent i responsable per incorporar al nostre equip com administrativa i atenció al client. Formaràs part d’una empresa consolidada en el sector de la construcció, especialitzada en el lloguer de maquinària. El lloc requereix capacitat, bon tracte amb els clients i experiència prèvia.
Funcions:
- Atenció al client, personal i telefònicament
- Gestió administrativa, elaboració de pressupostos i contractes de lloguer
- Atenció a la ferreteria i recanvis, gestió d’estocs i reposició de material
- Logística: organització del transport intern
Requisits:
Persona dinàmica, responsable i organitzada
Resolució de problemes i incidències
Coneixements d’informàtica i programes de gestió
Residència: Zona de Cornellà
Competències:
Habilitats de comunicació
Treball en equip
Iniciativa
Compromís
Organització
Orientació al client
S’ofereix:
Jornada completa (Torn partit)
Incorporació immediata
Zona treball: Cornellà
Formar part de un equip en una empresa consolidada i amb projecció de futur.
Tipo de puesto: Jornada completa
Ubicación del trabajo: Empleo presencial