Es cerquen dues persones amb discapacitat mínima del 33% per l'ocupació d'administratiu/va amb tasques d'atenció al públic. Categoria oficial de 2a. És requereix com a mínim estudis de grau mig de formació professional relacionats amb l'ocupació. Coneixements d'informàtica Microsoft Office. Experiència mínima de 3 anys. Contracte indefinit. Idiomes: Català, Castellà i Anglès. Horari de dilluns a divendres de 9h a 13h i 14h a 18h.
- Atenció telefònica a clients. - Gestió de reclamacions rebudes per correu electrònic. - Oferir informació sobre el seguiment logístic dels enviaments. - Respondre a les sol-licituds post-venta rebudes per correu electrònic. - Recollir i analitzar les reclamacions rebudes. - Oferir informació sobre incidències recurrents a altres departaments.
- Experiència 36 mesos. EMPLEATS/DES ADMINISTRATIUS/VES AMB TASQUES D'ATENCIÓ AL PÚBLIC
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà)
- anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)
- català (parlat mitjà, escrit mitjà)
- Competències / coneixements: Habilitats de comunicació, treball en equip, organització, persona resolutiva, rigor, dinamisme i autonomia.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2000
📌 Empleats/des Administratius/ives Amb Atenció Al Públic - Discapacitat Mínima 33%
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Villanueva y Geltrú