Pb Sobre nosaltres /b : /p p Royalverd som una empresa líder en el sector de la gespa esportiva, especialitzats en la construcció, manteniment i gestió integral de camps de futbol. Treballem amb alguns dels clubs més reconeguts del panorama nacional —com l’Atlético de Madrid, RCD Espanyol, Real Betis o Girona FC— i participem en projectes internacionals de gran magnitud com la Copa d’Àfrica 2025 o la preparació de l’Estadi Azteca pel Mundial 2026. /p p Amb presència consolidada a Espanya, Andorra, Mèxic i el Marroc, i una clara vocació d’expansió, busquem incorporar un/a Tècnic/a de Compres i Logística amb experiència, visió estratègica i capacitat de decisió per optimitzar costos i processos /p pb Descripció de la posició /b /p p Busquem un/a b Tècnic/a de Compres i Logística /b per incorporar-se al nostre equip i gestionar de manera eficient tots els processos vinculats al subministrament, la coordinació logística i el control de maquinària. Necessitem una persona organitzada, proactiva i amb capacitat per assumir responsabilitats en un entorn dinàmic, assegurant que els materials i equips arribin quan cal, on cal i en les millors condicions possibles. /p p El/la professional seleccionat/da treballarà en estreta col·laboració amb proveïdors, departament tècnic, direcció i coordinador per garantir un flux de treball àgil, eficient i alineat amb les necessitats de cada projecte. /ppb Funcions i Responsabilitats: /b /p ullib Gestió integral de compres: /b sol·licitud de pressupostos, comparativa d’ofertes, negociació amb proveïdors i tancament de comandes. /lilib Planificació i control de l’estoc /b de material, consumibles, recanvis i equips tècnics. /lilib Supervisió de recepció de mercaderies /b, registre d’entrades i control de qualitat del material rebut. /lilib Coordinació logística /b amb transportistes i proveïdors per assegurar terminis d’entrega i disponibilitat de material en cada projecte. /lilib Control i logística /b de la maquinaria propia i de lloguer /lilib Seguiment de comandes pendents /b, incidències de subministrament i resolució proactiva de problemes. /lilib Col·laboració amb departament tècnic /b per anticipar necessitats de materials segons calendari d’obres o manteniments. /lilib Manteniment i actualització de la base de dades de proveïdors /b, qualificacions i tarifes. /lilib Participació en processos d’optimització interna /b, proposant millores en compres, logística i organització. /lilib Coordinació puntual de transport intern /b o moviments de material entre instal·lacions. /li /ulpb Requisits /b /pulli Experiència prèvia en un rol de b compres, logística o administració similar /b (mínim 2–3 anys). /lili Coneixement de processos de subministrament, gestió de proveïdors i documentació logística. /lili Domini d’eines ofimàtiques i programes de gestió. /lili Persona amb b capacitat d#39;organització, planificació i resolució d’incidències /b. /lili Habilitats de comunicació i negociació amb proveïdors. /lili Es valorarà experiència prèvia en sectors tècnics, industrials, obra o manteniment. /lili Residència a la comarca de la Garrotxa o rodalies /lili Vehicle propi /li /ulpb Oferim /b /pulli Contracte estable i projecte professional de llarga durada. /lili Possibilitat de créixer en responsabilitats dins l’àrea de compres i logística. /lili Bon ambient de treball i integració en un equip consolidat. /lili Condicions econòmiques competitives segons experiència aportada. /li /ul p Si ets una persona proactiva, organitzada, metòdica i amb ganes d’assumir un paper clau dins l#39;empresa, b ens encantaria conèixer-te /b. /p