Des d'AXXON estem seleccionant, per una important empresa de la zona del Baix Empordà, distribuïdors líders en alimentació pel sector hostaleria i alimentació, un/a: AUXILIAR ADMINISTRATIU (H/D)La persona seleccionada ha de ser molt organitzada, metòdica, amb proactivitat i amb capacitat per a gestionar múltiples tasques administratives de manera eficient.Funcions:- Gestionar i organitzar documentació i arxiu.- Atenció telefònica i gestió de correus electrònics.- Conciliació d’albarans amb facturació i gestió de comandes.- Assistència en tasques administratives generals del dia a dia.- Suport i coordinació amb altres departaments.S'ofereix:- Contractació temporal d'entre 4 i 6 mesos. Possibilitats de passar per empresa un cop finalitzada la contractació temporal.- Jornada completal, de dilluns a divendres de 8h a 14h.- Poder formar part d'un grup empresarial molt potent i amb diverses delegacions arreu de Catalunya.Formació:- Preferiblement, aportar formació en CFGM d'Administració o Comerç, però no indispensable.- Coneixements avançats de MS Office (Word, Excel) i desitjable haver treballat amb Navision.Experiència:- Aportar experiència prèvia en una posició similar d’administració, mínim d'un any.- Experiència demostrable amb grans volums de facturació.Habilitats:- Habilitats organitzatives i capacitat per a gestionar múltiples tasques.- Excel·lents habilitats de comunicació i atenció al detall.- Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.#J-18808-Ljbffr