CEl pla estratègic TecnoCampus 2027 estableix, a l’eix TecnoCampus cap endins, que el talent és la base de la competitivitat, és el fonament d’una comunitat professional que aprecia el compromís, la generositat i la bona voluntat entre tots els seus integrants. Aquest eix té com a objectiu adaptar i desenvolupar de manera diferencial totes aquelles iniciatives que han estat i són els fonaments de l’organització.
Per tal de desenvolupar les línies estratègiques previstes, la Fundació TecnoCampus inicia un procés de selecció per a la provisió del lloc de treball de director / a de gestió de persones.
Dependència jeràrquica i estructura
* Reportarà a la Direcció General de la Fundació TecnoCampus.
* Comptarà amb un equip d’unes 5 persones.
La posició té un elevat contingut relacional. Interactua amb la resta de Direccions, tant acadèmiques com de serveis.
És la persona de referència en les relacions i negociacions amb la Representació Legal de les Persones Treballadores.
Missió
Gestionar el servei de gestió de persones, contribuint des de la vessant humana i organitzativa, a la missió i objectius del pla estratègic 2027.
Funcions
Atracció i desenvolupament de talent :
1. Descriure, avaluar i classificar els llocs de treball.
2. Desenvolupar el Employer branding.
3. Portar a terme el reclutament i gestió de la contractació.
4. Establir i impulsar l’estratègia per atraure i contractar talent.
5. Establir i impulsar l’estratègia per atraure talent a través de plataformes especialitzades en l’àmbit acadèmic i de recerca.
6. Elaborar i implantar un pla d’acollida.
7. Afavorir l’autorealització dels equips.
8. Dissenyar el pla de formació, plans de desenvolupament.
9. Dissenyar i desenvolupar sistemes d’avaluació.
Compensació i beneficis :
10. Contribuir amb criteris de racionalitat i competència tècnica a l’harmonització de la política retributiva.
11. Dissenyar del sistema de retribució del personal i d'avaluació dels resultats.
12. Realitzar estudi de fórmules salarials, política d'incentius i l'establiment de nivells salarials.
Comunicació interna :
13. Desenvolupar i executar iniciatives de comunicació interna que afavoreixin el sentiment de pertinença a la institució.
14. Dissenyar i implementar els instruments associats a la millora de la comunicació interna corporativa.
Projectes organitzatius
15. Fer anàlisis organitzatius dels diferents serveis o departaments, presentant propostes d’aprovació d’organigrames i del seu dimensionament.
16. Fer propostes de millora organitzativa orientades a models de gestió basats en l’eficiència i qualitat en la prestació de serveis.
17. Recopilar i facilitar tota la informació corporativa associada a indicadors de personal i de processos de gestió.
Administració de personal :
18. Establir la política de gestió de nòmines i assegurances socials (mitjançant gestoria laboral quan sigui necessari).
19. Vetllar per la correcte gestió de permisos, vacances, hores extraordinàries, baixes per malaltia, etc.
Relacions laborals :
20. Participar activament en la negociació d’acords laborals del conveni col
21. lectiu.
22. Negociar amb el comitè d’empresa i representants dels treballadors.
23. Analitzar i millorar el clima laboral.
24. Elaborar i desplegar Plans d’igualtat.
25. Gestionar els conflictes quan es produeixin.
Prevenció de riscos laborals :
26. Gestionar l’avaluació de riscos laborals.
27. Planificar l'activitat preventiva.
28. Participar en el Comitè de Seguretat i Salut Laboral.
29. Vetllar per la realització, difusió i correcta implementació dels plans d'autoprotecció i emergència.
30. Establir el pla de vigilància de la salut i fer-ne el corresponent seguiment.
Estructura i plantilla
La plantilla està formada per unes 500 persones entre personal amb dedicació completa i dedicació parcial, com part del personal docent associat.
Lloc de treball
El lloc de treball es troba a Mataró.
Perfil professional
La persona a seleccionar ha de tenir un perfil generalista i aportar metodologia i expertesa en atracció, desenvolupament i retenció de talent així com en processos de millora organitzativa.
Requisits mínims per a la participació en el procés
Són requisits mínims de participació :
31. Tenir formació superior (llicenciatura o grau universitari).
32. Tenir experiència en posicions generalistes de recursos humans.
33. Tenir experiència en empreses i / o organitzacions formades per plantilles d'un nivell alt de formació.
34. Es requereix un nivell alt dels idiomes català i castellà.
35. És indispensable un nivell avançat de l’idioma anglès.
Presentació de candidatures i calendari
Les persones interessades han de presentar les seves sol
36. licituds a través de l’empresa Català Recursos Humans, designada per acompanyar el procés de selecció.
Les persones interessades poden presentar la seva sol
37. licitud a l’atenció de Judith Català, a l’adreça, indicant com a referència “HRTecno”.
Comissió de selecció
Mitjançant resolució de la direcció general es determinaran els membres que formaran part de la comissió. L’empresa especialitzada designada durà a terme un anàlisi amb profunditat de la documentació curricular, valoració de mèrits i capacitats de les persones candidates. Així mateix, acompanyarà a la comissió de selecció en el desenvolupament de la fase d’entrevista.
Valoració de les candidatures
El procés de selecció es desenvolupa en dues fases :
a) Fase de valoració de mèrits, a partir de la valoració del CV i la documentació justificativa aportada
b) Fase d’entrevista, valoració de competències i idoneïtat
a) Fase de valoració de mèrits
La comissió d’avaluació valorarà els mèrits al
38. legats i degudament acreditats pels i per les aspirants, fins a un màxim de 10 punts i d’acord amb els següents criteris :
39. Formació específica :
es valorarà haver cursat un màster o postgrau en recursos humans i / o formació especialitzada en adquisició / desenvolupament de talent. Fins a 1 punt.
40. Experiència funcional :
experiència generalista a gestió de persones havent participat a comitès de direcció. Visió sistèmica i de 360º. Fins a 2 punts
41. Experiència en atracció, fidelització i desenvolupament de talent :
selecció, formació i desenvolupament, avaluació de l’acompliment, entre altres. Fins a 2 punts
42. Experiència en relacions laborals i en matèria de negociació col
43. lectiva :
bons coneixements en matèria d’administració laboral, compensació i beneficis, relacions laborals i negociació col
44. lectiva. Fins a 2 punts
45. Experiència en projectes de millora i desenvolupament organitzatiu :
experiència en la revisió i implantació de processos de treball, reestructuració d’organigrames i organització. Fins a 2 punts.
46. Experiència sectorial :
es valorarà que aporti experiència en sectors propers o relacionats amb l’activitat del TecnoCampus. Exemples :
centres de recerca, parcs científics, centres tecnològics, universitats, escoles de postgrau, col
47. legis professionals, associacions empresarials, instituts sectorials, escoles de negoci, gestió d’espais empresarials, incubadores d’empreses, entre altres. Fins a 1 punt.
Cada un dels membres de la comissió de selecció qualificarà cada apartat de la rúbrica anterior a partir de criteris objectivables. Posteriorment, en reunió conjunta, s’exposaran les valoracions atorgades de forma justificada i es procedirà a calcular la mitjana. Per superar la fase, caldrà obtenir un mínim de 6 punts en la valoració de mèrits.
La ponderació de la fase de valoració de mèrits serà del 60% sobre la valoració global.
b) Fase d'entrevista, valoració de competències i idoneïtat
Feta la valoració de mèrits, es convocarà als candidats o candidates que hagin obtingut una puntuació superior a 6 punts a la fase de valoració de competències i idoneïtat. Aquesta fase de valoració serà desenvolupada amb l’acompanyament de l’empresa de reclutament directiu. En l’entrevista es valoraran les competències del candidat o candidata i la seva idoneïtat en relació al lloc de treball ofertat.
Cada un dels membres de la comissió de selecció qualificarà als candidats i candidates entrevistades en un rang de puntuació de 0 a 10 punts. Per superar la fase, caldrà obtenir un mínim de 6 punts en la valoració de l’entrevista. El resultat de la fase serà la mitjana aritmètica de les puntuacions obtingudes. La ponderació de la fase d’entrevista, valoració de competències i idoneïtat serà del 40% sobre la valoració global.
Competències Personals
48. Altíssima orientació a les persones.
49. Mentalitat oberta.
50. Actitud positiva, fent front als problemes amb un somriure.
51. Capacitat d’execució, persona resolutiva.
52. Assertivitat.
53. Nivell d’empatia i una gran capitat d’escoltar i extreure necessitats dels equips.
54. Capacitat d’influència en l’organització.
55. Discreció alhora que proximitat a les persones.
56. Capacitat de transformar des del que ja existeix.
57. Excel
58. lent comunicació oral i escrita.
59. Capacitat per construir relacions interpersonals.
60. Creure en el propòsit del projecte de la Fundació TecnoCampus.
61. Visió estratègica i alhora entrar en el detall per millorar processos, eines, etc.
Resolució del procés
Un cop obtingudes les puntuacions atorgades a cada candidat / a en les dues fases previstes en el procés, els membres de la comissió de selecció, en el termini màxim de 6 dies hàbils, deliberaran conjuntament sobre les candidatures finalistes. Si cal alguna informació addicional el / la President / a podrà proposar aclariments o presència d’algun / a candidat / a davant la comissió.
La comissió de selecció resoldrà sobre el procés atorgant una puntuació final a cada candidat / a i emetrà un informe final en el que es proposarà al director general, per a la seva designació, al candidat o candidata que hagi obtingut major puntuació. La proposta serà motivada i contindrà els informes que s’hagin generat durant el procés. En el seu cas, la comissió podrà proposar deixar el procés desert si, de manera motivada, així ho estima.
#J-18808-Ljbffr