Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Customer service / calidad con alemán - modalidad híbrida

Manresa
THE TALENT ROOM
Publicada el 20 mayo
Descripción

Empresa industrial francesa fundada el 1865, especialitzada en el disseny i fabricació de solucions de fixació i muntatge per a diversos sectors com l'automoció, la indústria, l'energia fotovoltaica, l'agricultura i la salut, amb presència en 25 països i 29 plantes de producció que ofereix solucions innovadores que abasten des de sistemes de fixació sense eines fins a connectors ràpids per a sistemes de fluids en el sector automoció esta buscant una persona per incorporar-se al departament de qualitat com a Tècnic/a de Qualitat i Atenció al Client, amb un clar enfocament a la gestió documental i de reclamacions en l’àmbit industrial.

Es una posició estable que es desenvolupara en modalidad híbrida des de les oficines de Sallent. 3 dies presencial, 2 homeoffice.

- Funcions principals:

* Atenció i seguiment de reclamacions de qualitat per part dels clients (producte i logística).

* Coordinació amb plantes de producció per assegurar el compliment dels requisits de qualitat.

* Gestió i tramesa de documentació tècnica.

* Revisió de contractes i requisits de qualitat dels clients.

* Suport a processos de millora contínua i elaboració d’informes de seguiment (KPIs).

- Perfil professional:

* Formació en Administració.

* Experiència de 2 a 3 anys en qualitat i/o atenció al client en entorns industrials, preferentment del sector automoció.

* Coneixements en processos de qualitat.

* Domini del paquet Office; valorable experiència amb SAP.

* Nivell alt d’alemany i anglès (imprescindible).

T’ajudarà a destacar si tens:

* Capacitat organitzativa, atenció al detall i mentalitat proactiva.

* Bon tracte amb clients i habilitats comunicatives.

Si t’apassiona la qualitat i l’atenció al client en entorns tècnics, i vols créixer dins d’una empresa amb valors d’innovació, col·laboració i sostenibilitat... volem conèixer-te!


• Actitud molt positiva, amb ganes de treballar i d’aprendre.
• Capacitat per treballar sota pressió i amb sentit d’urgència per complir amb els terminis interns i externs.
Experiencia 2-3 anys en departaments de resolució d'incidencies, tracte amb clients, departaments de qualitat, preferiblement sector industrial.
• Domini de l’alemany i l’anglès (oral i escrit) — imprescindible.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Manresa
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Customer Service / Calidad con Alemán - Modalidad Híbrida

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar