Descripción:
La persona seleccionada s’incorporarà al departament de Màrqueting, a la nostra delegació de Vic, i s’ocuparà de:
1. Redacció i creació de campanyes de e-mailings amb els clients (Mailchimp).
2. Anàlisi SEM/SEO i optimització de la web del grup i e-commerce de Ferrer (Google Analytics, Google My Business, Magento).
3. Anàlisi i seguiment de llançaments de producte, vendes i efectivitat promocional (SAP, Power BI, etc.).
4. Comunicació corporativa (interna i externa), especialment pels canals d’e-mail, Teams i WhatsApp.
5. Gestió de les xarxes socials de les diferents empreses del grup (LinkedIn, Instagram, TikTok).
6. Col·laboració amb tècnic/a en disseny gràfic i amb Recursos Humans per preparar les campanyes de comunicació.
7. Suport a direcció de màrqueting en l’anàlisi de dades i planificació estratègica de comunicació.
Es valorarà tenir coneixements en IA, així com coneixements de SAP i/o formació específica en màrqueting digital.
Es valorarà nivell B1/B2 d’anglès i A2 de francès.
Pensem en una persona proactiva, amb capacitat de treball en equip, creativa, flexible i orientada a resultats.
Experiència en departament de màrqueting, idealment a partir de 4 anys.
És imprescindible que compti amb coneixements avançats de xarxes socials, Mailchimp, e-commerce i ofimàtica (especialment PowerPoint i Excel).
Residència a la comarca d’Osona.
#J-18808-Ljbffr