Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Uneix-te a kids&us com a director / a de centre!

San Sebastián
Kids&Us Language School
Director del centro
De 50.000 € a 70.000 € al año
Publicada el 4 mayo
Descripción

A Kids&Us som l’espurna que encén en les noves generacions el desig de descobrir el món a través dels seus propis sentits. Ens comprometem diàriament, amb passió, a transformar el panorama de l’educació de l’anglès, construint un món ple d’experiències educatives de gran impacte.

Actualment, estem buscant un / a Director / a de Centre per a la nostra escola a Kids&Us Escola Industrial.

Quines seran les teves responsabilitats?

1. Supervisar les operacions diàries i gestionar al 360° el centre Kids&Us, tant des del punt de vista comercial com acadèmic.
2. Augmentar les vendes a través de la implementació d’estratègies comercials específiques, monitoritzant freqüentment els nostres KPI de venda.
3. Donar la benvinguda als clients i construir relacions sòlides amb mares i pares, realitzant activitats d’assessorament i esdeveniments familiars.
4. Col·laborar amb l’oficina de màrqueting de la seu principal per augmentar la notorietat de marca, la credibilitat i la quota de mercat de Kids&Us.
5. Planificar activitats i establir prioritats.
6. Habilitats en assessorament al client i en la construcció de relacions comercials.
7. Experiència prèvia en educació, comerç o retail com a assessor / a comercial, director / a de vendes, responsable d’equip, director / a o adjunt / a de botiga.
8. Capacitat per gestionar i motivar l’equip de professors.
9. Disposar del Certificat de Delictes de Naturalesa Sexual sense antecedents.
10. Remuneració variable segons objectius assolits.
11. Setmana laboral de dilluns a divendres (amb disponibilitat puntual per als caps de setmana quan sigui necessari).
12. Formació inicial i contínua per potenciar el teu desenvolupament professional.
13. Un entorn jove, estimulant i amb grans possibilitats de creixement.
14. Descomptes per als nostres empleats / es.

Per què triar Kids&Us?

A Kids&Us, valorem la diversitat i ens comprometem a atraure candidats / es qualificats / des que comparteixin els nostres valors d’inclusió i respecte. Som una empresa que garanteix la igualtat d’oportunitats i ens oposem fermament a qualsevol forma de discriminació o assetjament. Celebrem la singularitat de cada individu i animem tothom a ser autènticament ells mateixos.

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Responsable centro hipotecario
San Sebastián
Consultora de RRHH
Director del centro
De 30.000 € a 50.000 € al año
Oferta cercana
Responsable centro hipotecario
San Sebastián
Consultora de RRHH
Director del centro
Oferta cercana
Uneix-te a kids&us com a director / a de centre!
San Sebastián
Kids&Us Language School
Director del centro
Ofertas cercanas
Empleo Gestión en San Sebastián
Empleo San Sebastián
Empleo Provincia de Guipúzcoa
Empleo País Vasco
Inicio > Empleo > Empleo Gestión > Empleo Director del centro > Empleo Director del centro en San Sebastián > Uneix-te a Kids&Us com a Director / a de Centre!

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar