Oferim una oportunitat professional per a incorporar-se a la nostra Fundació, dedicada a la millora social. Busquem una persona dinàmica i organitzada que s’encarregui de les tasques administratives i doni suport al nostre equip:
- Gestionar documentació diversa (arxiu, escaneig i seguiment). - Control de stocks. - Seguiment horari de personal. - Atendre trucades telefòniques i gestionar la comunicació per correu electrònic. - Entrega d’EPIS. - Entrega de material necessari per la realització de les tasques agrícoles.
- Experiència 1 anys. - Formació en Administració i Gestió (CFGM, CFGS o equivalent). - Experiència prèvia d'1 a 2 anys en posicions similars. - Coneixements avançats d’eines d’ofimàtica (Excel, Word, Outlook). - Habilitat per a l'organització i autonomia en les tasques. - Bon nivell de català i castellà, tant oral com escrit.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Disponibilitat de vehicle
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial matí (4 hores - jornada diaria)
- Altres dades d'interès: - Incorporació a un projecte amb un fort compromís social. - Un ambient laboral agradable i col·laboratiu. - Possibilitats de creixement professional i estabilitat laboral. - Condicions laborals segons el conveni vigent.