La Universitat Ramon Llull (URL) vol incorporar una persona amb el perfil de PERSONAL TÈCNIC DE SUPORT R+D+I al Oficina del Vicerectorat de Recerca i Innovació, vinculat a la convocatòria d'Ayudas para contratos de Personal Técnico de I+D+i del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades.
La persona candidata s'integrarà en un equip dinàmic i en un entorn motivat.
Les persones interessades poden presentar la seva candidatura a ******, adjuntant un currículum vitae i una carta de motivació i adequació, no més tard del 16 d'octòber ****, tot i que les entrevistes poden iniciar-se abans. Les candidatures i consultes rebudes seran tractades amb la màxima confidencialitat.
La informació es basa en les condicions de la convocatòria d'Ayudas para contratos de Personal Técnico de I+D+i del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades.
Responsabilitats
Garantir l'administració, gestió i manteniment eficient de l'eina de gestió de la recerca (Current Research Information System, CRIS) de la URL.
L'eina, anomenada MERIT i basada en el programari Pure d'Elsevier, s'utilitza per a la recollida, gestió i difusió de la producció científica i acadèmica de la Universitat.
Donar suport en la introducció, actualització i comprovació de dades i registres bibliogràfics del personal investigador i de la producció científica.
Col·laborar en la preparació i revisió dels informes de producció científica de la Universitat.
Assistir en la formació i ajuda bàsica als usuaris interns sobre l'ús de l'eina.
Controlar que les dades introduïdes compleixin els protocols bàsics de qualitat i coherència.
Participar en processos d'actualització i manteniment de l'eina.
Col·laborar amb l'equip per resoldre incidències i dubtes relacionats amb l'ús de la plataforma.
Assistir, en coordinació amb altres unitats, en processos relacionats amb la gestió documental.
Requisits
Cicle formatiu de grau superior, grau universitari o titulació equivalent en gestió de dades, documentació, tecnologies de la informació o àrees afins.
Nivell C de català i bon nivell d'anglès.
Coneixements bàsics d'ofimàtica, especialment en processament de textos (MS Word), fulls de càlcul (MS Excel) i presentacions (MS Power Point).
Capacitat per a utilitzar eines informàtiques de gestió de la informació i bases de dades.
Habilitats interpersonals, de comunicació i escolta activa.
Capacitat d'anàlisi i resolució de problemes.
Proactivitat i orientació a resultats.
Nocions bàsiques sobre la recollida i actualització de dades de recerca.
Orientació al detall en la validació rigorosa de la informació.
Capacitat d'aprendre processos i protocols interns d'actualització i manteniment de la informació.
Condicions del contracte
La convocatòria d'Ayudas para contratos de Personal Técnico de I+D+i del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades regularà les condicions del contracte laboral, que serà per un període màxim de 3 anys, i estarà cofinançat pel Fons Social Europeu.
Incorporació d'acord amb la data de resolució de l'esmentada convocatòria d'ajuts (previsiblement juny ****).
Jornada de 37,5 hores setmanals, de dilluns a divendres, d'acord amb la instrucció horària del Rectorat de la URL.
Tècnic/a Administrador/a de Sistemes i Helpdesk
#J-18808-Ljbffr