Definició del lloc :
Tasques d’auxiliar d’administració i comptabilitat al Servei de Suport de l’entitat.Funcions i responsabilitats del lloc :
Realització de pressupostos econòmicsRealització d’arquejos diarisElaboració de rendicions de comptes anualsSupervisió de l’economia diàriaAtenció telefònicaAtenció a visitesGestió del correu electrònicGestió de documentació administrativa i jurídicaGestió de sistemes informàtics relacionats amb el serveiArxiu i distribució de documentacióParticipació en reunions d’equipParticipació en espais de formacióParticipació en l’elaboració de documents (memòries, projectes, material de divulgació, qüestionaris d’avaluació, etc.)Formació i experiència necessària :
Grau universitari en Econòmic, ADE, ADE + DRET, FP, CF Grau Mig o Superior (Administratiu / va o similar)Coneixement d’informàtica i paquet Office (Word, Excel, Outlook)Coneixement del català (parlat i escrit) (imprescindible)Domini i coneixement del software A3ERPFormació específica en comptabilitatEs valorarà formació en ciències empresarials i / o econòmiquesEs valorarà experiència en el tercer sector socialEs valorarà coneixement en sistemes de qualitatHabilitats, aptituds i actituds :
Habilitat d’atenció al públicHabilitat tecnològica :
coneixement i gestió de Sistema Office (Word, Excel, Outlook, Teams, PowerPoint) nivell avançatGestió i coneixement d’InternetGestió de recursos :
optimitzar els recursos humans i tècnicsPlanificació :
priorització i organització de tasquesCapacitat de treball en equipImplicació i compromís amb el projecteResponsabilitatIniciativaCapacitat per gestionar situacions complexes positivamentImprescindible nivell avançat en paquet Office i coneixements de programes informàtics específics de comptabilitat (A3ERP).La posició estarà sota la supervisió del / la coordinador / a del servei.Data d’incorporació :
ImmediataRetribució i altres compensacions :
999,49 € bruts mensuals amb prorrata de pagues extra
J-18808-Ljbffr
#J-18808-Ljbffr