Les funcions pròpies del cos Auxiliar administratiu de la Generalitat de Catalunya, adscrit a centres docents, com: a) la gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d'alumnes; b) la gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d'escolaritat, historials acadèmics, expedients acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.; c) la gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre. Aquestes funcions comporten les tasques següents: - arxivament i classificació de la documentació del centre; despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, franqueig, etc.); - transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes; - gestió informàtica de dades (domini de l'aplicació informàtica corresponent); - atenció telefònica i personal sobre els assumptes de la secretaria administrativa del centre; - recepció i comunicaciód'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.); - comandes de material, comprovació d'albarans, etc., d'acord amb l'encàrrec rebut pel director o directora o el secretari o secretària del centre; - manteniment de l'inventari; - control de documents comptables simples; - exposició i distribució de la documentació d'interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.); El director o directoradel centre pot determinar, segons les necessitats i característiques del centre, funcions i tasques similars o relacionades ambles anteriors.- Contracte laboral temporal (1 mesos)- Jornada completa