Overview
Formador/Dinamitzador/a d'un projecte voluntariat amb gent gran a Casals de Gent Gran a Berga (4,5 h/setmana). Jornada parcial flexible. Sou segons conveni. Comarca Berguedà.
Responsibilities
- Dinamització del taller de lectura i del taller d'escriptura creativa (Dijous 9:30 a 12:30).
- Acompanyament del projecte de voluntariat (1-3 hores setmanals en horari adaptable).
- Tasques principals de l'acompanyament:
- Disseny i implementació de projectes de voluntariat (col·laboracions entre el Casal i altre entitats).
- Conformar el grup de voluntariat (persones usuàries del Casal), vetllar per les seves necessitats i per la cohesió del grup.
- Recerca i contacte amb altres entitats del territori per establir col·laboracions.
- Formacions al grup de voluntariat per tal que puguin participar de les col·laboracions amb entitats de la manera més autònoma i satisfactòria possible.
Requisits i qualificacions
- Formació i/o experiència en l'animació sociocultural, ciències de l'educació i la dinamització de gent gran. Experiència en el camp de la Formació.
- Estudis de teatre o interpretació.
- Estudis o coneixements relacionats amb l’escriptura.
- Habilitats organitzatives i comunicatives. Resolució de conflictes i adaptabilitat.
- Titulacions: Grau amb titulació Filologia catalana; Llicenciats amb titulació Psicologia; Llicenciat amb titulació Pedagogia; Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Animació sociocultural; Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Integració Social.
Condiçons
- Jornada parcial (4,5 h/setmana) i horari flexible segons les necessitats del projecte.
- Horari generalment de tardes i alguns matins.
- Sou segons conveni.
#J-18808-Ljbffr