Des d'AXXON estem cercant perfils administratius (H/D), per recepció i de suport back office, per a una important empresa del sector de les arts gràfiques ubicada a rodalies d'Olot.
Les teves principals funcions seran:
OPCIÓ 1 - Atenció presencial i telefònica als clients que arribin a l'establiment, derivant-los als comercials especialitzats en el producte, perquè els puguin atendre personalitzadament.
- Fer tasques administratives generals i de recepció: facturació, cobraments, tancaments de caixa, gestió de factures, atenció telefònica, entre d'altres.
- Resolució de les possibles incidències que puguin sorgir durant el procés de venda i entrega dels articles.
- Col·laborar estretament amb l'equip comercial per poder oferir als clients el millor servei.
OPCIÓ 2 - Introducció i validació de dades al sistema ERP (SAP).
- Gestió administrativa diària vinculada a comandes, albarans o factures.
- Revisió i control de documentació interna i externa.
- Coordinació amb altres departaments per assegurar la qualitat de la informació.
- Suport en tasques administratives generals segons les necessitats del departament.
Què t'oferim:
* Projecte totalment estable i formar part d'un gran equip de professionals.
* Incorporació immediata.
* Projecció professional dins de l'empresa.
* Retribució anual inicial de texto oculto €/BA.