Descripció de l'oferta
Associació per a la Integració i Salut de les Persones Grans i amb Dependència està cercant un/a Gestor/a de nous clients Barcelonés i Baix Llobregat. Per una banda, es tracta de planificar i gestionar visites a centres assistencials (CAP, hospitals públics, xarxa privada) i de serveis socials per a impulsar l'oferta de serveis de l'entitat, i per l'altra, atendre, informar i concretar propostes d'atenció a persones que es rebin en l'oficina central pels diversos mitjans (telefònica, presencial, per mitjans electrònics, web.).
Tasques:
1. Planificar i gestionar visites a centres assistencials (CAP, hospitals públics, xarxa privada) i de serveis socials per a impulsar l'oferta de serveis de l'entitat.
2. Atendre totes les sol·licituds (telèfon, email, presencial) de els/as potencials clients.
3. Oferir una solució personalitzada i adaptada a cadascun dels potencials clients/as, que els generi confiança i tranquil·litat; a fi de resultar concloents a l'hora de decidir entre les diferents propostes (de servei i/o comercials) que puguin rebre.
4. Definir les necessitats assistencials a cobrir en el domicili, a fi de poder oferir una resposta immediata, tant assistencial com econòmica (pressupost). Per a això serà necessari poder disposar de les dades personals del client/a i/o de la persona assistida.
5. Mantenir en tot moment un comportament amb el/la client/a d'acord amb els valors de l'entitat. Evitant sempre qualsevol tipus de confrontació i/o conflicte.
6. Oferir sempre una solució assistencial que s'adeqüi a les necessitats de cada potencial client (assistencials, econòmiques, personals, ...)
7. Conèixer la cartera de serveis complementaris a l'assistència ABVD i ABVDi i oferir-los als potencials clients com a complement i reclam.
8. Seguiment continuat de les propostes assistencials/econòmiques facilitades a els/as potencials clients, amb l'objectiu de poder-les concretar en una relació contractual.
S'ofereix:
9. Contracte indefinit a jornada completa
10. Horari: De dill a div de 9 a 14 i de 15 a 18
11. Retribució bruta anual: 22-24.000
Requisits
12. Formació en l'àmbit administratiu, d'empresa, atenció al client, comercial o similar.
13. Molt valorable experiència en Serveis Socials i/o soci-assistencials.
14. Valorable, experiència en gestió comercial/clients.
15. Capacitats: empatia, iniciativa, comunicació, amabilitat
16. Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat