Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Docent expert en farmacologia i estratègies d'intervenció (barcelona)

Barcelona
Fundacio Pia Autonoma Institut Pere Tarres D Educ
Profesor
Publicada el 17 octubre
Descripción

Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un / a docent expert en farmacologia i estratègies d'intervenció per impartir una formació de 5h, adreçada a l'equip tècnic (psicòlogues, TS, terapeutes, etc) d'una entitat social.Objectius de la formacióIdentificar les principals famílies de tractaments farmacològics i les seves indicacions, per millorar la seguretat i el criteri professional en l'administració i seguiment de la medicació.
Aplicar alternatives i suports no farmacològics, amb l'objectiu de reduir la dependència de la medicació i afavorir el benestar de les persones ateses.Millorar l'habilitat per reconèixer i registrar els efectes adversos i els signes d'alerta dels medicaments més freqüents, per garantir una resposta ràpida i adequada davant possibles riscos.Planificar i implementar accions prèvies a l'ús de medicació de rescat i estratègies preventives, amb la finalitat d'optimitzar les intervencions i promoure un entorn segur i estructurat.Continguts de la formacióTractaments farmacològics i bones practiquesAlternatives i suports no farmacològicsEfectes, riscos i signes d'alertaAccions prèvies, medicació de rescat i estratègies preventivesCondicionsModalitat : zoomJornada laboral i horari : Dos dilluns pel matí del mes d'octubre, dues sessions de 2,5hTipus de contracte : fix-discontinuValorable formació relacionada en l'àmbit social i / o educatiu.Experiència demostrable en la impartició de formació relacionada amb la temàtica.
#J-*****-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Docente especialista en automatización industrial y robótica (vallés occidental)
Barcelona
LHH
Profesor
Oferta cercana
Docente especialista en automatización industrial y robótica (vallés occidental)
Sant Cugat del Vallès
LHH
Profesor
Oferta cercana
Profesor/a para máster en bioinformática
Barcelona
Universidad Europea
Profesor
Ofertas cercanas
Empleo Fundacio Pia Autonoma Institut Pere Tarres D Educ
Empleo Fundacio Pia Autonoma Institut Pere Tarres D Educ en Barcelona
Empleo Educación en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Educación > Empleo Profesor > Empleo Profesor en Barcelona > Docent Expert En Farmacologia I Estratègies D'Intervenció (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar