La missió del lloc de treball és la gestió, direcció, coordinació, supervisió tècnica i control econòmic de les actuacions d’Infraestructures que inclou el manteniment dels edificis, instal-lacions, espais de mobilitat, així com obres de re urbanització, nous edificis, noves instal-lacions, rehabilitació millora dels existents i promoure la millora de les infraestructures de tot el recinte de Mercabarna.
Les principals funcions de la persona que ocupi el lloc seran: -Elaborar, proposar i fer el seguiment del Pla d’inversions en infraestructures, instal-lacions i la seva coordinació amb l’execució. -Planificació temporal, definir plans d’acció per gestionar les funcions assignades de recursos. -Control i seguiment de l’execució dels plans, projectes i programes aprovats complint els objectius i el pressupost anual. -Gestió de la contractació, supervisió tècnica i seguiment econòmic dels contractes de les diferents empreses de prestació de serveis per manteniment, instal-lacions, de tècnics i enginyeries, així com la supervisió i coordinació amb execució d’obres. -Vetllar per l’acompliment de la Normativa, Reglamentació i Legislació aplicables i en especial en els temes del Medi Ambient, incloent-hi la gestió de llicències. -Col-laborar i participar activament en la implantació i utilització d’eines de gestió informàtiques. -Fer seguiment dels projectes urbanístics a la Unitat Alimentària. -Mantenir l’adequat circuit de relació i informació amb els Organismes i Entitats oficials, relacionats amb les actuacions d’infraestructures de Mercabarna. -Dirigir les persones del seu equip d’acord al model de gestió de Mercabarna. -Garantir que la informació i la comunicació arriben a totes les persones de la seva unitat i garantir la comunicació amb el seu Director. - Complir i fer complir las normes i els procediments de Mercabarna.
- Experiència 10 anys. - Especialització en gestió integral projectes de construcció i instal-lacions: manteniment d’edificis, rehabilitacions d’edificis, construccions de nova planta i obra civil. - Experiència mínima de 10 anys en gestió de projectes i execució d’obres. - Persona habituada a treballar en metodologia PMBOK (o equivalent), així com metodologies de gestió Agile. - Construcció (edificació industrial). - Energies renovables - Sector públic (LCSP) així com de legalitzacions i normativa tècnica. - Urbanisme.
- LLICENCIATURA O ENGINYERIA
- llicenciatura o enginyeria - industrial
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: Eines informàtiques: -Paquet MS Office (especialment, Word, Excel, Power Point, Access); valorable Power BI. -Persona acostumada a treballar amb eines de gestió tipus ERP i altres eines informàtiques (gestió de Facilities Management). - Autocad. - Essencial disposar de coneixements informàtics de software tipus GMAO. - Valorable coneixements de BIM. Ha de ser una persona amb capacitat organitzativa, analítica i amb habilitats de lideratge. Tenir disposició per treballar en equip i amb visió general i tranversal dels projectes. Imprescindible català i castellà. Valorable anglès. Persona polivalent, proactiva, ordenada, metòdica, habituada a treballar en entorns de forta pressió, orientada a treballar per objectius.
- Contracte laboral indiferent
- Jornada intensiva
- Salari mensual brut 4400
- Altres dades d'interès: Personal al seu càrrec: 6 persones