-Gestió d’estocs i inventari:
Controlar l’entrada i sortida de mercaderies (recepció de comandes, albarans, etc.).
Portar el registre d’estocs mitjançant sistemes informàtics (ERP, fulls Excel, etc.).
Fer inventaris periòdics i quadrar el físic amb el teòric.
Detectar desviacions d’estoc i investigar les causes.
-Organització i ordre del magatzem:
Distribuir l’espai de manera eficient per maximitzar la capacitat d’emmagatzematge.
Etiquetar i classificar els productes per facilitar la localització.
Assegurar la neteja i ordre del magatzem.
-Coordinació logística:
Supervisar la càrrega i descàrrega de camions.
Preparar comandes per a clients o altres departaments (picking i packing).
Coordinar-se amb compres i producció i expedicions per assegurar la disponibilitat de materials.
-Prevenció i seguretat:
Garantir el compliment de la normativa de seguretat (ús d’EPIs, senyalització, emmagatzematge segur).
Identificar riscos i proposar millores.
-Ús d’eines i tecnologia:
Treballar amb sistemes de gestió de magatzem (WMS), lectors de codis de barres, escàners, etc.
Fer servir programari de gestió i sistemes ERP per comunicar-se i registrar moviments.
Tenir agilitat i destresa en la conducció de carretilles elevadores Permisos de conduir: b