Important companyia catalana del sector cultural, ambiental y social, vol incorporar a les seves oficines de Barcelona:
SEO & LINK BUILDING SPECIALIST
Reportant al director de Marketing, les seves funcions serán:
Disseny i execució d'estratègies de outreach orientades a obtenir enllaços rellevants i de qualitat.
Identificació de mitjans, portals, blogs i partners estratègics alineats amb els valors i objectius de la Fundació.
Avaluació del perfil d'enllaços (backlink profile) i detecció d'oportunitats de millora (competitor link gap, broken link building, guest posting).
Supervisió de continguts publicats en webs externes i verificació del compliment dels criteris SEO.
Pujada i actualització de continguts en webs pròpies (WordPress, Drupal, Vento): notícies, landing pages, fitxes de producte i esdeveniments.
Revisió, adaptació i optimització de continguts per a SEO (keywords, metadades, enllaçat intern, estructura).
Coordinació amb equips interns i proveïdors per garantir la coherència i qualitat dels continguts.
Monitoratge i anàlisi de resultats amb eines d'analítica (Google Analytics, Google Search Console, o similars).
Elaboració d'informes periòdics de rendiment i propostes de millora.
Requisits:
Grau o cicle formatiu en Màrqueting Digital, Comunicació, Publicitat o similar.
Experiència mínima de 2-3 anys en gestió de continguts web, optimització SEO i linkbuilding.
Experiència en estratègies de linkbuilding i contacte amb webs externes.
Experiència en la gestió de CMS: WordPress, Drupal i altres.
Coneixements sòlids en SEO on-page i off-page.
Coneixement avançat de Google Analytics, Google Search Console i eines SEO.
Català i anglès nivell alt.
Es valorarà:
Experiència amb eines com Screaming Frog, SEMrush, Ahrefs o similars.
Coneixements en HTML i CSS.
Experiència prèvia en projectes culturals, turístics o socials.
Proactivitat, detall i orientació a resultats.
Què oferim?
Contracte indefinit.
Horari flexible.
1 dia de teletreball.
Jornada intensiva durant els mesos de juliol y agost.