**AUXILIAR D'ADMINISTRACIÓ A ENTITAT DE LLEURE EDUCATIU (BARCELONA CIUTAT)** 
Des d'Àbac cerquem figura per fer **suport en tasques administratives a Recursos Humans de la nostra entitat (comptabilitat, nòmines, arxivar, classificar i ordenar documentació, etc.).** Gestionem serveis educatius adreçats a escoles i famílies (espais migdia, activitats extraescolars, casals d'estiu, estades de colònies, etc.). 
**CARACTERÍSTIQUES**: 
- Horari: 10:00h a 14:00h de dilluns a divendres 
- Inici: incorporació immediata 
- Sou: categoria auxiliar *segons conveni de lleure 
- _**Contracte inicialment fixe discontinu, però amb gran possibilitat de indefinit**_ 
**REQUISITS**: 
- _**Domini del programa de comptabilitat HOLDED (*Obligatori)**_ 
- _**Nívell intermig d'Excel (*Obligatori)**_ 
- _**Bon nívell de català parlat i escrit (*Obligatori)**_ 
- _**Disponiblitat immediata**_ 
- _**Es valorarà haver treballat en l'àmbit del lleure**_ 
- _**Experiència mínim 2 anys en tasques administratives (*Obligatori)**_ 
**COMPETÈNCIES TRANSVERSALS** 
- _Persona organitzada i amb gran capacitat de treball en equip_ 
- _Persona amb bona planificació de la gestió del temps i pautes a prioritzar_ 
- _Persona amb gran capacitat d'aprenentage i adaptabilitat_ 
- _Persona amb habilitats comunicatives_ 
Tipo de puesto: Contrato fijo discontinuo 
Duración del contrato: 10 meses 
Horario: 
- De lunes a viernes 
Preguntas para la solicitud: 
- Tens domini del programa HOLDED? 
- Tens nívell mínim intermig d'Excel? 
- Tens bon nívell de català parlat i escrit? 
- Has treballat en vacant similar donant suport a comptabilitat i Recursos Humans? 
- Tens experiència o coneixements en el món del lleure educatiu? 
- Tens disponibilitat de dilluns a divendres de 10h a 14h? 
Educación: 
- FP Grado Superior (Obligatorio) 
Experiência: 
- Experiência administrativa: 2 años (Obligatorio) 
- Microsoft Office: 2 años (Obligatorio) 
Ubicación del trabajo: Empleo presencial