Seleccionem Tècnic / a Gestió de Nòmines
Per incorporar a les nostres oficines de Vic, som una organització d’assessorament global en els àmbits fiscal, legal, laboral, consultoria, auditoria i M&A. Comptem amb un equip de 175 professionals especialitzats en diverses àrees i amb més de 30 anys d’experiència. També formem part de la xarxa Geneva Group International (GGI), la sisena firma mundial de serveis professionals a empreses.
Principals funcions
1. Gestió de càlcul de nòmina i contractació: Control i aplicació de convenis col·lectius, confecció de nòmines i pagues extraordinàries, càlcul i confecció de quitances, control d’incidències i elaboració d’informes, remeses bancàries, confecció i tramitació de contractes de treball i les seves pròrrogues o modificacions.
2. Gestions en l’àmbit de la Tresoreria General de la Seguretat Social, Mútues d’accidents de treball, Institut Nacional de la Seguretat Social: Comunicació RED i SILTRA, altes, baixes, variacions de treballadors, notificació de baixes, comunicats de confirmació i altes dels processos d’incapacitat temporal, confecció i presentació telemàtica de les assegurances socials, tramesa telemàtica dels conceptes retributius abonats (fitxer CRA).
3. Gestions en l’àmbit d’Hisenda: Càlculs anuals de retencions de l’IRPF, presentació de models 111 / 190 i 216 / 296.
També realitzem tasques puntuals d’assessorament en la gestió laboral dels nostres clients, així com en estudi i tramitació de prestacions.
Requisits
* Formació en Relacions laborals.
* Perfil metòdic i rigorós, acostumat a analitzar indicadors de gestió.
* Residir a la comarca d’Osona.
* Experiència de 3-8 anys.
Oferim
* Contracte indefinit.
* Projecció professional basada en la contínua adquisició de coneixement i experiència.
* Formar part d’un equip motivat i altament especialitzat.
* Formació tècnica.
* Flexibilitat horària, amb horari d’entrada i sortida flexibles, sent les 16:45 la primera hora de sortida, així com horari intensiu els divendres i en dates especials.
#J-18808-Ljbffr