T´apassiona el món de les vendes i t´agradaria tindre l´oportunitat de treballar com a assessor/a de vendes? Tens experiència previa i vols continuar desenvolupant les teues habilitats? Continua llegint perquè esta és la teua oportunitat!
Des d´Adecco estem en busca d´un/a assessor/a de vendes per a una empresa del sector de la fusta, dedicada a la distribució de taulers, sòls d´interior i tarimes d´exterior.
Les funcions a realitzar son:
- Atenció als clients de manera presencial a l´oficina, assessorant-los en productes i ajudant-los en la realització de les comandes.
- Comunicació amb el responsable del magatzem la necessitat del client perquè se li assigne un operari de magatzem al client perquè localitze el material.
- Realització del cobrament de les comandes (en efectiu i en tarjeta) i gestió de la docuementació corresponent (albarà i factures).
- Elaboració de pressupostos de venda segons tarifes i condicions establertes amb els clients.
- Gestió dels plaços d´entrega de les comandes amb la supervisió del responsable de magatzem
- Atenció i gestió d´incidències i reclamacions.
- Registre de les comandes al sistema i realització de gestions administratives.
Se requiere:
- Experiència en vendes i atenció al client.
- Experiència en elaboració de pressupostos i facturació.
- Formació de cicle superior en administració, finances, ade o similar.
- Valencià C1
Se ofrece:
CONTRACTACIÓ: Contracte temporal 6 mesos + posibilitat de pasar a empresa.
SALARI: 11,85€ bruts/hora, aproximadament 1900€ bruts/mensuals.
HORARI:
- De dilluns a dijous de 8:30h a 14:00h i de 15:15h a 18:00h
- Divendres: De 8:30h a 14:00h i de 15:00h a 17:00h.