Dins del Pla d'Expansió d'Etalentum Selecció, seleccionem un / a Consultor / a de selecció de personal per a fer front al creixement de l'Oficina de Vic (Osona), la modalitat de treball de la qual és 75% teletreball (des de casa), 25% presencial (oficina). Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. Estem especialitzats en headhunting i selecció de personal per a les àrees : comercial, producció, IT, finances i internacional, servei que prestem a través de la nostra àmplia xarxa de 42 oficines de proximitat a l'estat espanyol i en ple creixement internacional. Dins l'estructura de l'equip de l'Oficina de Vic requerim incorporar una persona responsable, proactiva, orientada al multitasking, amb visió d'empresa i do de gents. Si creus que encaixes en el perfil inscriu-te a l'anunci, no ho dubtis! En dependència directa de Direcció, el / la candidat / a seleccionat / da realitzarà les següents tasques : Gestió íntegra dels processos de selecció assignats (posicions estables) d'empreses clients. Publicació d'anuncis en diverses plataformes i portals de feina, cerca activa de possibles candidats (base de dades Etalentum, LinkedIn Recruiter, cercador d'Infojobs,...), criba curricular, entrevista, test de competències personals i selecció de possibles candidats / es. Elaboració i presentació d'informes dels candidats / es finalistes a les empreses clients. Assessorament i seguiment a l'empresa client i al candidat / a en tot el procés de selecció. Seguiment dels processos de selecció i interlocució directa amb el client fins al tancament d'aquests. Seguiment periòdic dels candidats contractats per l'empresa client. S'ofereix : Incorporació immediata i desenvolupament professional en companyia líder del sector en l'àmbit nacional. Formar part d'una empresa i d'un equip jove, dinàmic i en continu creixement i desenvolupament. Formació inicial i contínua a càrrec de l'empresa. Participar en projectes d'innovació contínua de producte i servei. Modalitat de treball híbrida : de dilluns a divendres, amb 4 dies de teletreball i dia presencial, negociable segons perfil i necessitats personals o familiars de la persona interessada). Horari : de dilluns a divendres amb entrada i sortida flexible, segons necessitats de la persona incorporada. Divendres : horari intensiu, amb sortida a partir de les 14 : 30h. Conciliació personal - professional. Condicions salarials competitives, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats. Es requereix : Persona responsable, metòdica, organitzada, proactiva, i amb ganes de desenvolupar-se en el sector de la selecció de personal i dels RRHH. Excel
* lents habilitats comunicatives i capacitat per a generar relacions de confiança. Alta orientació al client, capacitat per a gestionar múltiples vacants i clar enfocament a resultats. Bon nivell de redacció i comunicació en català i castellà. Formació : Formació universitària finalitzada. Es valorarà positivament formació complementària en RRHH i selecció de personal. Experiència mínima : Es requereix experiència mínima de 3 anys en tasques comercials, d'atenció al client, d'assessorament d'empreses o particulars o altres tipus de llocs de treball que impliquin contacte directe amb el client. Idiomes : Català i castellà : natius (bon nivell de redacció i comunicació en ambdós idiomes). Anglès : es valorarà positivament el domini d'idiomes estrangers (no imprescindible). Requisits valorables : Es valorarà positivament experiència realitzant tasques similars a les descrites, preferiblement en l'àmbit de la selecció de personal, headhunting, recruiting o similars. Es valorarà positivament (no imprescindible) residència a Osona, Moianès, Berguedà o comarques limítrofes.
#J-18808-Ljbffr