La persona candidata ha de ser capaç de gestionar eficientment els recursos de la Fundació Roca Galès, assegurar la seva sostenibilitat econòmica, gestionar el patrimoni immobiliari i promoure la seva missió d'impacte social.
Tasques a desenvolupar :
1. Planificar, gestionar i assegurar el finançament de l'entitat
2. Elaborar i desplegar el pla econòmic-financer
3. Fer seguiment i control pressupostari anual i trimestral
4. Gestió, administració i seguiment del patrimoni i dels immobles de la Fundació: gestió, planificació del manteniment i optimització dels béns immobles de la Fundació, negociació de contractes de lloguer o venda i gestió d'inversions immobiliàries amb criteris d'economia solidària. Gestió, control i seguiment de proveïdors relacionats amb la gestió del patrimoni.
5. Suport i coordinació amb la presidència i el patronat de la Fundació
6. Execució dels acords de patronat referents a l'àrea econòmica-patrimonial
7. Suport pressupostari a les activitats i projectes de la Fundació, gestió del pressupost acumulat
8. Tancament i presentació de l'exercici econòmic
9. Auditoria comptable per subvencions
10. Preparació de la memòria econòmica anual
Condicions laborals i formació:
* Tipus de relació professional: Contracte
* Núm. d'hores setmanals: 40
* Retribució brut anual: 46.500 €
* Formació reglada requerida: Master Oficial (Bolonya), o similar, o Llicenciatura, o similar
* Formació complementària: Economia, administració i direcció d'empreses, ciències socials o àrees relacionades. Es valorarà formació específica en economia social i solidària, cooperativisme, gestió de projectes o desenvolupament sostenible.
* Coneixements informàtics: Ofimàtica nivell d'usuari avançat
Facilitat i disposició per adquirir coneixements en noves tecnologies, inclosa la informàtica.
* Altres requeriments específics: Experiència de 3 anys en direcció de fundacions o empreses d'ESS.
Experiència en gestió patrimonial, immobles i inversions amb criteris de responsabilitat social, així com en projectes socials, gestió de subvencions i administració financera.
Competències personals més desenvolupades: Lideratge, treball en equip i cooperació, negociació, empatia, flexibilitat i gestió del canvi, compromís amb l'organització, planificació i organització, orientació estratègica.
#J-18808-Ljbffr