Gestió de les comandes i aprovisionaments
Gestió del punt de venta vetllant per la exposició de productes en quantitat, qualitat i excel·lència en la atenció al client/soci
Atenció al client: suggeriments, queixes, dubtes, vetllant sempre per la seva satisfacció.
Coneixement dels productes de proximitat i relació amb productors (manteniment de cartera i relació amb productors)
Gestió administrativa: albarans, traspassos, inventaris, caixes, ingressos, etc.).
Liderar, motivar i formar al personal de la botiga: polivalències en els llocs de treball Oferta de treball a la comarca Osona
Residència zona
Experiència com a encarregat/da
Experiència en vendes en botigues d´alimentació
Coneixement del producte agroalimentari
Domini de les tasques administratives del punt de venda (caixes, Control proveïdors, inventaris, etc.).
Experiència en la gestió de les comandes i aprovisionaments del punt de venda.
Tracte cordial, equilibrat i rigorós amb el personal. Capacitat de fer equip i de lideratge.
Coneixements en entorns informàtics a nivell avançat: coneixement sistemes ERP.