Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Devops engineer

Oña
Fedefarma
Publicada el 28 junio
Descripción

A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres gairebé 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, si ets una persona amb mentalitat analítica, passió per la tecnologia, l'automatització i la innovació, i vols formar part d’un entorn col·laboratiu amb un fort propòsit social, continua llegint, perquè aquesta oportunitat és per a tu.

Busquem un perfil junior i un perfil sènior amb formació tècnica, entusiasme i ganes d’impulsar projectes estratègics d’infraestructura, cloud i automatització que assegurin l’escalabilitat, la seguretat i l’eficiència dels nostres sistemes dins d’un model cooperatiu que aposta per la transformació digital contínua. Si vols créixer dins d’un equip que lidera la modernització tecnològica i l’adopció de bones pràctiques DevOps, treballar amb eines punteres, participar en projectes d’impacte real en el funcionament dels sistemes que donen servei a milers de farmàcies, aquest és el teu lloc.

Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenària, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a la Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.

Cerquem un/a DevOps Engineer Junior i un/a DevOps Engineer Senior a Gavà, per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe als nostres clients.

Per tant, la teva missió serà :

Dissenyar, implementar i evolucionar infraestructures escalables, resilients i segures al núvol, participant activament en la transformació tecnològica de la companyia. Seràs una peça clau en l'automatització de processos i l'eficiència operativa.

Com serà el teu dia a dia a FedeFarma?

T’incorporaràs a un equip estratègic dins l’àrea de sistemes, on combinaràs la teva visió tècnica amb la capacitat de millora contínua per donar suport a projectes clau per a la digitalització de Fedefarma :

* Participaràs en el desplegament d’infraestructura cloud (Azure / AWS), amb focus en escalabilitat i seguretat.
* Donaràs suport en la gestió de clústers de Kubernetes i desplegaments automatitzats amb Helm o ArgoCD.
* Automatitzaràs entorns mitjançant eines com Terraform i Ansible.
* laboraràs en el desenvolupament de pipelines CI / CD amb GitLab, Jenkins o GitHub Actions.
* Ajudaràs a monitoritzar el rendiment dels sistemes i detectar possibles incidències abans que afectin l’operació.
* Treballaràs amb l’equip per garantir una integració contínua i eficient dels canvis de software.
* Donaràs suport en processos de migració d’entorns legacy a entorns cloud.
* Participaràs en la millora de processos i l’elaboració de documentació tècnica.

Cada dia serà una oportunitat per aprendre, aportar valor i formar part d’un projecte cooperatiu amb una mirada cap al futur. Treballaràs transversalment amb altres departaments i participaràs en iniciatives que tenen un impacte directe en la qualitat del servei que oferim a les farmàcies.

Ens encantaria comptar amb una persona que tingui una sòlida base tècnica, ganes d’aprendre i una mirada analítica orientada a la millora contínua. Idealment, busquem una persona que :

* Disposi de formació CFGM / CFGS en Administració de Sistemes Informàtics o grau universitari en Enginyeria Informàtica, Telecomunicacions o àrees afins.
* Valorem molt positivament que tinguis certificacions oficials en Azure o AWS.

A més, esperem que :

* Comptis amb mínim 3 anys d’experiència en entorns DevOps i almenys 5 anys en administració de sistemes en entorns complexos.
* Tinguis coneixement i experiència amb entorns cloud com Azure o AWS (es valorarà coneixement en GCP).
* Domines eines d’ infraestructura com a codi (IaC) com Terraform i Ansible.
* Gestionis contenidors amb Docker i Kubernetes (EKS / ECS).
* Hagis treballat amb pipelines de CI / CD com GitLab, GitHub Actions o Jenkins.
* Tinguessis experiència en desplegament de microserveis amb Helm, ArgoCD i enfocament GitOps.
* Coneguis Bash, Python o PowerShell (valorable) i tinguis experiència amb bases de dades relacionals i no relacionals.
* Estiguis familiaritzat amb eines de tiqueting com Jira o Remedy.
* Tinguis un bon nivell d’anglès tècnic.
* I sobretot, que siguis una persona amb capacitat de lideratge tècnic, orientada al detall, amb pensament crític i amb autonomia per prendre decisions en entorns complexos. Que sàpigues treballar de forma col·laborativa amb perfils tècnics i de negoci, que t’adaptis amb agilitat als canvis i que afrontis els reptes amb responsabilitat i passió per fer que tot funcioni.
* I sí, el més important : que siguis un/a gran jugador/a d’equip!

Beneficis i condicions:

* Incorporació a una empresa líder i en creixement constant: Forma part d'una cooperativa farmacèutica amb gairebé 100 anys d'història, reconeguda per la seva innovació i compromís amb la salut.
* Oportunitats de desenvolupament professional: Apostem pel talent intern, oferint formació contínua i possibilitats de promoció dins de l'organització.
* Posició indefinida: Valorem la teva estabilitat laboral des del primer dia.
* Flexibilitat horària i jornades intensives: Facilitem la conciliació entre la vida laboral i personal.
* Retribució competitiva i flexible: Oferim un paquet salarial atractiu amb opcions de retribució flexible, incloent mútua mèdica, tiquets restaurant, descomptes en escoles i transport.
* Beneficis socials addicionals: Gaudeix de càtering, descomptes en productes de parafarmàcia, acords amb universitats i escoles de negoci (com la UOC, ESADE, ESIC..), amb entitats financeres com Bankinter i altres avantatges que promouen el teu benestar.
* Ambient de treball col·laboratiu i dinàmic: Uneix-te a un equip humà excepcional, on la proximitat, la transparència i el compromís són valors fonamentals.

I ara què?

A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats. Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!

L'Hospitalet de Llobregat, Catalonia, Spain 4 days ago

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Oña
Empleo Provincia de Burgos
Empleo Castilla y León
Inicio > Empleo > DevOps Engineer

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar