ANUNCI COESTEM REVITALITZANT EL SECTOR I VOLEM QUE T#39;UNEIXIS! A MÉS, T#39;AJUDAREM A REVALORITZAR LA TEVA CARRERA.UNEIX-TE AL NOSTRE EQUIP! A Beta Conkret tenim nous projectes on podries aportar el teu talent. Estem buscant talent com el teu!Si tens passió per la construcció i busques un lloc on el teu talent sigui valorat, t#39;estem buscant! A BETA CONKRET, S.A. ens dediquem a crear projectes innovadors i de qualitat, i volem que formis part del nostre equip.Responsabilitats:Gestió de la producció d#39;obra, tant a nivell econòmic com de planificació. Realització d#39;estudi previ, negociació i contractació, seguiment del compliment de l#39;obra, certificacions, etc .. Contacte directe amb propietat, direcció facultativa i d#39;execució, sota assessorament i suport del cap de grup.Supervisar i coordinar totes les activitats a l#39;obra, garantint el compliment de terminis, costos i qualitat.Coordinar els equips de treball, incloent-hi contractistes, subcontractistes i personal de l#39;obra.Assegurar que es compleixin totes les normatives de seguretat i salut a la feina, gestionant els procediments de seguretat en obra.Realitzar la planificació i programació de les activitats, assegurant la disponibilitat de recursos materials, humans i equips necessaris.Controlar els costos del projecte i assegurar que s#39;ajustin als pressupostos establerts.Gestionar la qualitat de l#39;execució de l#39;obra i assegurar que tots els treballs es facin segons les especificacions del projecte.Col·laborar amb el departament de compres per a l’adquisició de materials i equips necessaris per a l’execució de l’obra.Gestionar la relació amb els clients, arquitectes, enginyers i altres professionals involucrats al projecte.Requisits:
* Títol universitari Arquitectura Tècnica, Enginyeria o afins.
* Mínim 5 anys d#39;experiència com a cap d#39;obra, preferentment en projectes residencials.
* Coneixement de normatives de seguretat en la construcció i el control de qualitat.
* Capacitat per liderar equips de treball i coordinar múltiples activitats simultàniament.
* Experiència en la gestió de pressupostos, els costos i la planificació d#39;obres.
* Excel·lents habilitats de comunicació, organització i resolució de problemes.
* Coneixements en programari de gestió d#39;obres (MS Project, AutoCAD, Presto, entre d#39;altres).
* Capacitat per treballar sota pressió i complir terminis establerts.
* Disponibilitat per a treball en obra i desplaçaments segons calgui.Que oferimSalari competitiu segons l’experiència.VehicleEstabilitat laboral i possibilitat de desenvolupament professional.Projectes desafiadors i variats.Oportunitat de treballar en projectes d#39;alt impacte i constant creixement.Bon ambient de treball i equip dinàmic.