Descripció de l'oferta
Empresa d'instal
- lacions ubicada a Horta està cercant a un / a Recepcionista.
Tasques principals :
- Fer-se càrrec de les tasques de recepcionar persones y mercaderies,
- Fer tasques administratives bàsiques
- Atendre al telèfon.
S'ofereix :
- Contracte temporal de 6 mesos amb possibilitats de fixe
- Jornada completa de 40h
- Horari : 9-14h i 15h a 18h
- Retribució brut anual : 25mil-27mil
Requisits
- Formació secundària o administrativa
- Temps d'experiència : 1-3
- Coneixements informàtics : Word i Excel
- Competències personals més desenvolupades : Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
- Idiomes : Castellà - Avançat, Català - Avançat
#J-18808-Ljbffr