Descripción de la oferta
A Grup Bromera busquem un/a Assistent/a de Direcció per donar suport a Direcció i Subdirecció del Grup.
Quina serà la teva missió principal?
Proporcionar suport administratiu i organitzatiu integral a Direcció i Subdirecció de l'editorial, gestionant les seues tasques diàries, correu, agenda i documentació, per a optimitzar la seua productivitat i facilitar la gestió eficient de l'empresa, sent la persona de confiança en qui delegar tasques.
En què consistirà el teu dia a dia?
1. Gestionar i organitzar l'agenda del directiu/s a qui dona suport, coordinant cites, reunions i esdeveniments.
2. Organitzar viatges de negocis: reserva de transports, allotjament, documentació.
3. Gestionar els correus electrònics, trucades telefòniques externes i correspondència, prioritzant els assumptes urgents.
4. Organitzar i preparar les reunions (convocatòria, ordre del dia, sala i logística)
5. Preparar seguint les indicacions del directiu les presentacions, informes o qualsevol document.
6. Recollir i perseguir les entregues dels reportings pactats o de cara a reunions.
7. Redacció de l’acta de la reunió.
8. Donar suport en el seguiment de projectes específics o iniciatives de la direcció, assegurant el compliment dels terminis i la coordinació amb els equips implicats.
9. Assumir tasques que els directius necessiten delegar.
10. Support general en gestions administratives amb proveïdors, logístiques, despeses, etc.
Què t'oferim?
11. Jornada completa.
12. Retribució econòmica d'acord amb l'experiència aportada.
13. L'oportunitat de formar part d'un equip dinàmic i multidisciplinari.
14. Un projecte desafiant amb possibilitats de desenvolupament professional.
15. Un entorn de treball agradable i flexible.
Requisitos
Formació:
16. Grau en ADE, Formació professional de Grau Superior en Assistència a la Direcció, Administració i Finances o àrees similars.
17. Es valorarà positivament formació relacionada amb secretariat, gestió de projectes o similar.
Experiència:
18. Experiència mínima de 3 anys en llocs de treball similars d'assistent o secretària/i de direcció.
19. Es valorarà positivament experiència al sector editorial o en un entorn professional dinàmic.
Coneixements i Eines Específiques:
20. Domini avançat de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams).
21. Familiaritat amb eines de presentacions com Canva o Genially.
22. Coneixements bàsics de procediments administratius i de gestió documental.
Idiomes:
23. Domini de valencià i castellà.
24. Valorable B2 d’anglés.
Habilitats Personals:
25. Excel·lents habilitats d'organització i gestió del temps.
26. Gran capacitat d'atenció al detall i precisió.
27. Asertivitat i perseverancia per a perseguir temes.
28. Proactivitat i iniciativa.
29. Discreció i capacitat per a gestionar informació confidencial.
30. Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal i escrita.
31. Capacitat per a treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques.
32. Adaptabilitat i flexibilitat.
33. Orientació al servei i actitud col·laborativa.