Join to apply for the Hollister Co. - Assistant Manager, La Canada role at Abercrombie & Fitch Co.
Company Overview
- Abercrombie & Fitch Co. is a integral, digitally led omnichannel specialty retailer of apparel and accessories catering to kids and millennials.
- The company operates over 750 stores across North America, Europe, Asia and the Middle East, and e-commerce sites abercrombie.com, abercrombiekids.com and hollisterco.com.
- Abercrombie & Fitch Co. leads with purpose and always puts its people first.
Role Overview (English)
- Assistant Manager is a multi‑faced role that merges business strategy, operations, creativity and people management.
- Key responsibilities include driving sales results, overseeing daily store operations, managing merchandising, leading talent and fostering a culture of customer excellence.
Lo que conlleva (Requisitos – Español)
- Grado o un año de experiencia en supervisión en un puesto de atención al cliente.
- CEFR B2 Fluidez en inglés y español, requerida.
- Capacidad para presentarse ante un entorno dinámico y desafiante.
- Habilidad para el trabajo en equipo.
- Proactividad.
- Impulso para la consecución de objetivos.
- Multitarea.
- Interés y conocimiento en moda.
What It Takes (Qualifications – English)
1. Bachelor’s Degree OR one year of supervisory experience in a customer‑facing role.
2. CEFR B2 Fluency in English & Spanish, required.
3. Strong problem‑solving skills.
4. Ability to show up in a fast‑paced and challenging environment.
5. Team building skills.
6. Self‑starter.
7. Drive to achieve results.
8. Multi‑Tasking.
9. Fashion Interest & Knowledge.
What You'll Do (English)
- Customer Experience & Omni Channel Fulfillment
- Drive Sales & Store Presentation
- Store & Stockroom Operations
- Staffing, Scheduling, Payroll Management
- Training & Development
- Communication & Asset Protection
Lo que harás (Responsabilidades – Español)
- Experiencia del cliente
- Impulsar las ventas
- Cumplimiento Omnicanal
- Presentación de tienda y supervisión de la superficie de ventas
- Operaciones de tienda y almacén
- Gestión y administración de personal, y gestión de nómina
- Capacitación y desarrollo
- Comunicación
- Protección de activos
Additional Benefits (English & Spanish)
- Quarterly Incentive Bonus Program / Programa de Bonificación de Incentivos Trimestrales
- Private Medical Plan / Seguro Médico Privado
- Additional Paid Time Off / Tiempo de Descanso Remunerado Adicional
- Paid Volunteer Day per Year / Un Día de Voluntariado pagado por Año
- Merchandise Discount / Descuento en Mercancía
- Associate Assistance Program / Programa de Asistencia para Asociados
- Training & Development / Capacitación y Desarrollo
- Opportunities for Career Advancement / Oportunidades de Avance Profesional
Equal Opportunity Employer
Abercrombie & Fitch Co. is an Equal Opportunity Employer.
Abercrombie & Fitch Co. Es una compañía con igualdad de oportunidades.
#J-18808-Ljbffr