Descripció de l'oferta
Tens experiència com a Supervisor/a en Call Center? Has dut a terme tasques de supervisió en departaments de retenció i fidelització de clients?
Estem cercant un/a Supervisor/a de campanya inbound per liderar un petit equip orientat a la retenció i fidelització de clients d'una reconeguda empresa del sector de les telecomunicacions (fibra òptica, telefonia mòbil i fixa).
Missió del lloc
- La teva responsabilitat principal serà supervisar, motivar i optimitzar el rendiment de l'equip, assegurant el compliment dels objectius comercials i de qualitat establerts pel client.
- Tot i que estaràs al capdavant únicament del departament de retenció, és imprescindible que tinguis experiència en vendes i atenció al client. Necessitem que entenguis el funcionament de la resta de departaments, ja que treballaràs de manera coordinada amb els seus supervisors i hauràs d'analitzar i interpretar les mètriques conjuntament.
Principals funcions:
- Coordinar, orientar y formar teleoperadors.
- Analitzar indicadors clau de rendiment (KPI).
- Proposar i implementar millores.
- Elaborar informes i reportar resultats a direcció i al client.
- Assegurar una experiència de client excel·lent en cada interacció.
1. Tipus de relació professional: Contracte
2. Tipologia de contracte: Indefinit
3. Núm. Hores setmanals: 40h
4. Horari: De dilluns a divendres de 08:00 a 18:00
5. Retribució brut anual: 21000€
Requisits
6. Categoria professional: Capatàs, encarregat, cap d'equip, contramestre
7. Temps d'experiència: 1-3
8. Coneixements informàtics: Acostumant a utilizar CRM, Excel, Software de telefonia, eines de reporting....
9. Altres requeriments específics: Mínim 1 any d'experiència com a Supervisor/a o Coordinador/a.
10. Competències personals més desenvolupades: Lideratge, Direcció de persones, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Networking, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Creativitat, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa
11. Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Molt avançat