Descripción de la oferta
Des de Caixa Rural, busquem una persona per al lloc de Gerent d'Empreses a l'oficina de Lleida, amb experiència en banca d'empreses, per a la xarxa d'oficines de Catalunya.
Aprofita l'oportunitat de formar part de Caixa Rural i desenvolupar-te en una entitat financera diferent de qualsevol altra: una cooperativa de crèdit que treballa amb l'objectiu d'ajudar-te a aconseguir els teus somnis i assolir un futur millor.
Col·labora amb un equip il·lusionat, dinàmic i creatiu, amb el qual podràs desenvolupar-te en l’àmbit de la banca cooperativa.
FUNCIONS
L'objectiu del lloc és liderar la captació i gestió de clients empresa a Lleida, així com elaborar informes d’operacions.
RESPONSABILITATS
1. Desenvolupament del negoci d’empreses a l’oficina de Lleida.
2. Captació de nou negoci entre clients potencials.
3. Anàlisi i seguiment del risc de clients i potencials clients.
4. Increment de la vinculació de la cartera de clients.
5. Lideratge i col·laboració en accions i oportunitats comercials.
6. Coneixement i aplicació dels canvis normatius, tarifes i procediments del sector.
RETRIBUCIÓ I BENEFICIS
7. Incorporació a una entitat sòlida i amb visió de futur.
8. Pla d’acollida i acompanyament des del primer dia.
9. Formació contínua i accés a certificacions clau del sector (MiFID, LCCI, banca-assegurances).
OFERIM
10. Beneficis socials, assegurança mèdica, retribució flexible (targeta gourmet, transport, etc.), condicions especials en productes financers i un entorn estable amb recorregut professional.
11. Contracte laboral amb condicions competitives.
12. Retribució competitiva.
13. Participació en campanyes i esdeveniments locals.
14. Eines digitals avançades.
15. Àmplia xarxa d'oficines de Caixa Rural d'Aragó.
Requisitos
Busquem persones amb experiència en la xarxa comercial d’empreses i residència o vinculació amb Lleida, a qui els agradi el treball en equip, l’atenció i l’assessorament a empreses, i que tinguin ganes de marcar-se reptes i superar-los.
FORMACIÓ
16. Llicenciatura o Grau en FICO, ADE, Economia, Dret i/o similars.
17. Certificacions: Assessor MiFID, certificació LCCI i operador de banca-assegurances.
18. Es valorarà formació específica en tècniques de venda i negociació, així com coneixements generals en matèria econòmica, financera, fiscal, normativa i legal.
19. Competència plena en català i bon nivell d’anglès (recomanable).
EXPERIÈNCIA
20. Trajectòria mínima de 5 anys en la gestió de carteres com a gerent d’empreses.
21. Coneixement, criteri i experiència en productes per a empreses.
22. Habilitats de negociació.
23. Coneixement del territori de Lleida i residència a la zona.
ALTRES CARACTERÍSTIQUES A VALORAR
24. Coneixement de l'entorn que permeti plantejar estratègies a mig termini.
25. Proactivitat i orientació a nous reptes, projectes i resultats.
26. Autonomia, capacitat d’anàlisi i presa de decisions.
27. Dedicació i disponibilitat per viatjar per la zona.
28. Habilitats interpersonals: treball en equip, planificació i organització, orientació al client, iniciativa i orientació a l’assoliment.
Esperem la teva candidatura!
Per a qualsevol qüestió, pots escriure'ns o trucar-nos per telèfon.
976 763300